Який в тому сенс
Казати іншим
Ще це – чутки.
Коли твоє власне серце запитає тебе,
Що скажеш у відповідь?
«Госенвакасю», збірка японських пісень
In Werbung we trust.
Ми віримо в рекламу
На карті свого життя ми знаходимося в самому центрі:
.png)
Наша назва CRESPO просто та лаконічно пояснює, як і чому ми досягли / досягаємо /досягатимемо успіху:
CREativity & SPOntaneity
Креативність і Спонтанність
Дві якості, чи може, вміння, що зумовлюють Розвиток і Появу Нового в людині / проекті / процесі / бізнесі.
- Ми унікальні тим, що ми – ніхто, а значить можемо стати всім чим завгодно. Насамперед тим, що потрібно саме вам (з огляду на сфери нашої професійної компетентності, звісно).
- Ми легко прощаємося з тим, що вичерпало себе: емоції / враження / уявлення / стереотипи – тому завжди відкриті новому
- Ми знаємо, що чекати натхнення справа марна: аби знайти нову ідею, слід просто розпочати. І натхнення прийде / «торкне» / з’явиться / «попре», чи проявить себе у якийсь інший спосіб, як там йому зручно.
У нас є уявні друзі, що погодьтеся, не кожен може собі дозволити.
І в цьому безглузді є певний сенс.
Бо ж кому потрібен нормальний креативщик / копірайтер?
Цитую одного з вище згаданих уявних друзів: «Если девушка должна быть с изюминкой, то креативщик / копирайтер должен быть с сумасшедшинкой».
Але насправді ніхто нікому нічого не повинен.
Для першого побіжного знайомства, гадаємо, цілком достатньо. Адже як би ми голосно чи красиво не говорили про себе, однаково голосніше і красивіше за нас скажуть наші справи.
І не факт, що буде задоволений кожен.
Але у вас є шанс.
Корисне чтиво від CRESPO:
Категорії
- БЛОҐОТЕКА
- Конструктивная беззаботность
- Копірайтер. Нормальна анатомія
- НОВИНИ
- СТАТТІ
- Ще 1001 оповідка
Останні публікації
- Фільми для рекламників
- Легендарний посібник-мандрівник повернувся до Львова
- Хмельничани взяли участь у тренінгу Трухімовича «Корови не винні»
- Посібник «Реклама. Конспекти копірайтера» вирушив у всеукраїнську мандрівку
- 17 вересня відправляємо посібник у всеукраїнську мандрівку
Останні коментарі
- Влад до Креатив – наше все або битва між двома офісними будівлями
- Володимир до Фільми для рекламників
- Сергій Трухімович до Оповідь сімдесят третя, у котрій виявляється, що параноя подруга не тільки розвідника, а й селянина
- aweqwe до Оповідь сімдесят третя, у котрій виявляється, що параноя подруга не тільки розвідника, а й селянина
- Nata до Коворкінги України – дослідження Трухімовича
Архіви
хмаринка теґів
6 кольорів
bookcrossing
communa
true colors
Алєкс Конічіва
Вчитися писати
Гроші
Конструктивная беззаботность
Копірайтер
Копірайтер Нормальна анатомія
Копірайтинг
Креативне мислення
Маркетинг
Мета
Опрацювання інформації
Парадокси
Позиціонування
Практична вправа
Приклади креативних рішень
Реклама
Самовдосконалення
Самопізнання
Самореалізація
Самоусвідомлення
Сергій Трухімович
Стати копірайтером
Стереотипи
Стратегія
Творчість
Трухімович
Управління
Цільова аудиторія
Шахразада
відео
книга
конспекти копірайтера
корови не винні
креатив
мандри книги
поради
проект
спільнокошт
торба креативу
тренінг
фондування
друзі, ви прекрасні. отримала ваше посилання у скайп, підписалася, законектилася. тепер читатиму потрошку.
тримаймося
Дякуємо, Олена