Давній Трух краще нових двух.
Сам придумав
Насправді їх двоє Трух і Мович.
Дехто припускає, що це – роздвоєння особистості, але нам достеменно відомо, що це – ефективна делегація повноважень.
У природі існує також й інше – англомовне прочитання прізвища Трухімович. Щось на зразок:
true him of each
(правда його в кожному)
На цьому і завершимо вивчати походження слова «трухімович», бо, якщо немає скромності, то треба знати бодай міру.
Трухімович вважає себе видатною людиною, і йому абсолютно байдуже, чи хтось про це знає.
Розпочав свою діяльність письменника і копірайтера у 2004 році.
Є автором практичного посібника «Реклама. Конспекти копірайтера».
Що вміє робити Трухімович, ви дізнаєтеся з розділу «ПОСЛУГИ».
Чи якісно він це робить?
Запитайте у людей, котрі представляють компанії, згадані у розділі «ПАРТНЕРИ».
Ми цілком свідомі того, що Трухімович як такий вас абсолютно не цікавить – вам потрібен конкретний результат, з огляду на ваші актуальні маркетингові завдання.
Через це облишимо загромаджувати цю сторінку зайвою інформацією, обмежимося лишень короткою презентацією під назвою:
Якби я розповідав про Сергія Трухімовича, то зробив би це так…
Ще деяка, декому цікава інформація:
- Резюме класичне. Що? Де? Коли?
- Побачити ліцензію на креативну діяльність
- «Сергій Володимирович Трухімович. Першоджерела». Результати незаангажованого дослідження Юрка Доброго.
- Трухімович думає, що він Конічіва у програмі «Вже ранок».
Трухімович у соціальних мережах:
![]() ![]() ![]() ![]() |
Корисне чтиво від CRESPO:
Категорії
- БЛОҐОТЕКА
- Конструктивная беззаботность
- Копірайтер. Нормальна анатомія
- НОВИНИ
- СТАТТІ
- Ще 1001 оповідка
Останні публікації
- Фільми для рекламників
- Легендарний посібник-мандрівник повернувся до Львова
- Хмельничани взяли участь у тренінгу Трухімовича «Корови не винні»
- Посібник «Реклама. Конспекти копірайтера» вирушив у всеукраїнську мандрівку
- 17 вересня відправляємо посібник у всеукраїнську мандрівку
Останні коментарі
- Влад до Креатив – наше все або битва між двома офісними будівлями
- Володимир до Фільми для рекламників
- Сергій Трухімович до Оповідь сімдесят третя, у котрій виявляється, що параноя подруга не тільки розвідника, а й селянина
- aweqwe до Оповідь сімдесят третя, у котрій виявляється, що параноя подруга не тільки розвідника, а й селянина
- Nata до Коворкінги України – дослідження Трухімовича
Архіви
хмаринка теґів
6 кольорів
bookcrossing
communa
true colors
Алєкс Конічіва
Вчитися писати
Гроші
Конструктивная беззаботность
Копірайтер
Копірайтер Нормальна анатомія
Копірайтинг
Креативне мислення
Маркетинг
Мета
Опрацювання інформації
Парадокси
Позиціонування
Практична вправа
Приклади креативних рішень
Реклама
Самовдосконалення
Самопізнання
Самореалізація
Самоусвідомлення
Сергій Трухімович
Стати копірайтером
Стереотипи
Стратегія
Творчість
Трухімович
Управління
Цільова аудиторія
Шахразада
відео
книга
конспекти копірайтера
корови не винні
креатив
мандри книги
поради
проект
спільнокошт
торба креативу
тренінг
фондування
[…] мій друг Сергій Трухімович розповів історію, що змусила переосмислити багато […]