Google+

Сергій Трухімович

Давній Трух краще нових двух.
Сам придумав
 
 

Насправді їх двоє Трух і Мович.
Дехто припускає, що це – роздвоєння особистості, але нам достеменно відомо, що це – ефективна делегація повноважень.
 
У природі існує також й інше – англомовне прочитання прізвища Трухімович. Щось на зразок:
true him of each
(правда його в кожному)

На цьому і завершимо вивчати походження слова «трухімович», бо, якщо немає скромності, то треба знати бодай міру. 

 
Трухімович вважає себе видатною людиною, і йому абсолютно байдуже, чи хтось про це знає.
Розпочав свою діяльність письменника і копірайтера у 2004 році.
Є автором практичного посібника «Реклама. Конспекти копірайтера».
Що вміє робити Трухімович, ви дізнаєтеся з розділу «ПОСЛУГИ».
Чи якісно він це робить?
Запитайте у людей, котрі представляють компанії, згадані у розділі «ПАРТНЕРИ».
Ми цілком свідомі того, що Трухімович як такий вас абсолютно не цікавить – вам потрібен конкретний результат, з огляду на ваші актуальні маркетингові завдання.
Через це облишимо загромаджувати цю сторінку зайвою інформацією, обмежимося лишень короткою презентацією під назвою:
Якби я розповідав про Сергія Трухімовича, то зробив би це так…
 


Ще деяка, декому цікава інформація:

Трухімович у соціальних мережах:

    linkedin

One Response so far.

  1. […] мій друг Сергій Трухімович розповів історію, що змусила переосмислити багато […]

Напишіть відгук

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Можна використовувати XHTML теґи та атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>