Інвестиція в інтелектуальний прибуток

Освітня книга має бути прикладною, адже інвестиції в освіту мають обертатись корисними знаннями. Який сенс знати частинку теорії та не вміти застосувати її в роботі? Врахувавши це, Сергій Трухімович створив дуже практичну книгу з реклами.
Перевага посібника в тому, що він надає комплексні знання про рекламу. Навіщо переривати десятки монографій про окремі принципи чи основи реклами, тренди чи ще щось, якщо є практичний посібник «Реклама. Конспекти копірайтера», де без води і комплексно про все розповідається?

Пам’ятай, дорогий читаче, що найкращий спосіб інвестиції – у себе (свої знання). І чим більш прикладними вони будуть, тим більше кориті принесуть в професійній роботі. «Реклама. Конспекти копірайтера» містить не лише теоретичних комплексний базис, а ще й концептуальні кейси, практичні інструменти та методологічні рішення.

Навіть підхід до реклами у посібнику – практичний. Пропонуємо переконатись! Де ще в освітній книзі знайдеш таке визначення реклами? Адже, переважна частина дефініцій у підручниках – це кілька основних визначень, що зустрічається у словниках. Такі визначення нічого не дають для практичної роботи.
Зазирнемо в практичний посібник
з цього приводу:
Реклама – це інвестиція у свою справу, – говорить Автор. Так, саме інвестиція! Саме тому успішні компанії мають постійний рекламний бюджет і цілий штат креативних працівників. Під рекламою слід розуміти не лише трансляцію повідомлень через канали масової комунікації. Ваша реклама – це так само і обслуговування клієнтів, стиль роботи, оформлення упаковки і навіть дизайн офісу! В цілому – це кожна дія у напрямку своєї цільової аудиторії (в тому числі і власних працівників).

Реклама – це спосіб продавати якомога частіше якомога більшу кількість товарів якнайбільшій аудиторії. Реклама пояснює, чому люди мають купувати конкретний продукт. Вона спонукає до дії. Реклама – це продовження менеджменту, PR, HR і маркетингу, але іншими засобами. Усі ці п’ять засобів об’єднані однією метою – отримання прибутку.
Більше корисної прикладної інформації читайте у практичному посібнику «Реклама. Конспекти копірайтера». Фондуйте книгу через Спільнокошт на 155 гривень і отримуйте власний примірник!
Інші матеріали