Ключ до успіху. Бриф

Рекламники недарма вважають, що якісний і повний бриф – це більше як половина виконаного проекту. Маєш бриф – маєш чітку інструкцію. Саме за брифом потім оцінюється відповідність реклами цілям та завданням від замовника.

Практичний посібник «Реклама. Конспекти копірайтера» має цілий розділ, присвячений цьому елементу роботи. Замовляйте книгу через Спільнокошт (внесок від 155 гривень і не забудьте обрати примірник у подарунок).

Бриф – коротка письмова форма погоджувального змісту між сторонами, що планують співпрацювати. У брифі прописуються основні параметри майбутнього програмного, графічного, медійного, рекламного чи іншого проекту. Також бриф може виступати своєрідним технічним завданням на створення рекламного повідомлення. В ньому нотуються усі побажання та бачення рекламного матеріалу.

Це документ, який має вигляд анкети та надає повну інформацію про клієнта. Він створюється з метою, по-перше, надання відомостей про компанію, її продукт для того, щоб створити найефективніше рекламне повідомлення, і по-друге, для того, щоб надихнути команду креативного агентства та надати їм основу для нових ідей.

Важливою вимогою гарного креативного брифу є його лаконічність і точність у викладенні інформації. Він має бути складений таким чином, щоб після його прочитання креативна команда змогла зрозуміти головні переваги товару/бренду, чим він відрізняється він своїх конкурентів, в чому полягають особливості цільової аудиторії та яким чином можна на неї впливати.

Серед науковців та практиків не існує єдиного погляду на те, якою має бути структура креативного брифу: кожне агентство розробляє його відповідно до специфіки продукту та тих цілей, які вони намагаються досягнути.

У практичному посібнику «Реклама. Конспекти копірайтера» від викладача УКУ Сергія Трухімовича ви знайдете приклад такої анкети-брифу, аби зрозуміти, яка саме інформація міститься у документі. Цей приклад обов’язково допоможе із заповненням власних брифів та для проведення успішних інформаційних кампаній!
comments powered by HyperComments
Інші матеріали