Оповідь п’ятдесят третя, у котрій люди такі різні, а дерево залишається деревом
- Тра
- 01
- Автор Сергій Трухімович
- Опубліковано в Ще 1001 оповідка
Було це чи не було, о допитливий Читачу, але за семидесяти сімома землями, за морями-океанами, за Скляною горою, там, де віднайти вірну дорогу може лише один щедрий Аллах, біля грубки-розвалюшки висіла спідниця однієї кралі і мала вона сімдесят сім складок, а в тих складках жила собі біла блощиця, а в самісінькій середині тої блощиці стояло дерево, а поблизу того дерева пролягала дорога. І от по тій дорозі мандрували ми, о сміливий Читачу.
Це така приказка, а оповідь скоро буде, бо маю ще декілька слів про дерева, повз яке проходили і ще будемо проходити — слава Аллаху, він щедро і щиро урізноманітнив наше довкілля, і нам з тобою, о Читачу, вже траплялося декілька представників земної флори.
А як шляхи наші раптом, о справедливий Читачу, передчасно розійдуться, то вважай, аби там, за Скляною горою, трохи нижче замку, на березі річки, не натрапити тобі на величезну вербу, бо має вона дев'яносто дев'ять гілок і на кожній з них дев'яносто дев'ять круків і вони, о Читачу, усі разом мають намір виклювати очі тому, хто про оповіді мої брехливе слово скаже чи подумає…
А тепер про інше дерево.
Біля дороги стояло одне сухе дерево, котре вже давно не давало жодних плодів, на ньому навіть і листя вже не було.
І ось вночі повз нього йшов злодій і страшенно злякався: він подумав, що це стоїть, очікуючи його, поліцейський.
Згодом тою ж дорогою йшов закоханий юнак, і, помітивши дерево, він дуже зрадів: йому здалося, що він бачить свою кохану.
Ще пізніше проходив недалеко від дерева хлопчик, наляканий страшними казками, і, побачивши дерево, він розплакався: дитина вирішила, що бачить перед собою привиду.
Але кожного разу дерево залишалося деревом.
Ми бачимо світ таким, якими ми є самі.
Хіба не диво, о Читачу? Сухе дерево дає нам плоди соковитих знань і далекоглядних висновків.
Тепер подумай, о проникливий Читачу, що уявляють і що думають різні люди, коли бачать особисто тебе чи ідентифікатори твоєї компанії (логотип, гасло, назву, фірмовий стиль); чи коли користуються твоїми товарами або послугами.
Перше питання в тому, о креативний Читачу, щоб вони думали і уявляли про тебе те, що хочеш ти. Як це зробити? Благословенні милосердним Аллахом pr та реклама — ось твої інструменти. Зауваж — набагато важливіше те, що думає про тебе твій клієнт, аніж те, що думаєш про себе ти сам.
Друге питання в тому, о підприємливий Читачу, що, як ти вже, напевно, помітив, потреби і бажання в людей дуже різні і найперше вбачатимуть вони в тобі й твоїх пропозиціях те, що хочуть бачити й те, що хочуть отримати. І це важливо враховувати у випадку, коли твої, о Читачу, товари чи послуги призначені для широкого загалу, для різних вікових категорій та різних соціальних груп — мобільний зв'язок, наприклад. І тоді краще шукати щось спільне для всіх, або проводити окремі рекламні заходи для кожної групи цільової аудиторії.
Втім, кажуть, о шановний Читачу, що всі люди хочуть:
- Лідера (незалежного, привабливого, розумного, здатного генерувати свіжі ідеї та красномовно говорити).
- Масштабних програм.
- Ясних, зрозумілих, коротких гасел.
- Сильної влади.
- Порядку.
- Справедливості.
- Першочергового забезпечення житлом і харчуванням.
- Захисту.
- Надійних орієнтирів.
- Бережливого ставлення до моральних цінностей.
- Очевидних, конкретних, близьких результатів.
- Твердого слідування проголошеним цілям.
- Не стільки свободи, скільки рівності.
- Балансу інтересів різних соціальних груп.
- Заманливих обіцянок.
Корисне чтиво від CRESPO:
Категорії
- БЛОҐОТЕКА
- Конструктивная беззаботность
- Копірайтер. Нормальна анатомія
- НОВИНИ
- СТАТТІ
- Ще 1001 оповідка
Останні публікації
- Фільми для рекламників
- Легендарний посібник-мандрівник повернувся до Львова
- Хмельничани взяли участь у тренінгу Трухімовича «Корови не винні»
- Посібник «Реклама. Конспекти копірайтера» вирушив у всеукраїнську мандрівку
- 17 вересня відправляємо посібник у всеукраїнську мандрівку
Останні коментарі
- Влад до Креатив – наше все або битва між двома офісними будівлями
- Володимир до Фільми для рекламників
- Сергій Трухімович до Оповідь сімдесят третя, у котрій виявляється, що параноя подруга не тільки розвідника, а й селянина
- aweqwe до Оповідь сімдесят третя, у котрій виявляється, що параноя подруга не тільки розвідника, а й селянина
- Nata до Коворкінги України – дослідження Трухімовича