Google+

Оповідь п’ятдесят третя, у котрій люди такі різні, а дерево залишається деревом

 

Було це чи не було, о допитливий Читачу, але за семидесяти сімома землями, за морями-океанами, за Скляною горою, там, де віднайти вірну дорогу може лише один щедрий Аллах, біля грубки-розвалюшки висіла спідниця однієї кралі і мала вона сімдесят сім складок, а в тих складках жила собі біла блощиця, а в самісінькій середині тої блощиці стояло дерево, а поблизу того дерева пролягала дорога. І от по тій дорозі мандрували ми, о сміливий Читачу.

Це така приказка, а оповідь скоро буде, бо маю ще декілька слів про дерева, повз яке проходили і ще будемо проходити  — слава Аллаху, він щедро і щиро урізноманітнив наше довкілля, і нам з тобою, о Читачу, вже траплялося декілька представників земної флори.

А як шляхи наші раптом, о справедливий Читачу, передчасно розійдуться, то вважай, аби там, за Скляною горою, трохи нижче замку, на березі річки, не натрапити тобі на величезну вербу, бо має вона дев'яносто дев'ять гілок і на кожній з них дев'яносто дев'ять круків і вони, о Читачу, усі разом мають намір виклювати очі тому, хто про оповіді мої брехливе слово скаже чи подумає…

А тепер про інше дерево.

Біля дороги стояло одне сухе дерево, котре вже давно не давало жодних плодів, на ньому навіть і листя вже не було.

І ось вночі повз нього йшов злодій і страшенно злякався: він подумав, що це стоїть, очікуючи його, поліцейський.

Згодом тою ж дорогою йшов закоханий юнак, і, помітивши дерево, він дуже зрадів: йому здалося, що він бачить свою кохану.

Ще пізніше проходив недалеко від дерева хлопчик, наляканий страшними казками, і, побачивши дерево, він розплакався: дитина вирішила, що бачить перед собою привиду.

Але кожного разу дерево залишалося деревом.

Ми бачимо світ таким, якими ми є самі.

Хіба не диво, о Читачу? Сухе дерево дає нам плоди соковитих знань і далекоглядних висновків.

Тепер подумай, о проникливий Читачу, що уявляють і що думають різні люди, коли бачать особисто тебе чи ідентифікатори твоєї компанії (логотип, гасло, назву, фірмовий стиль); чи коли користуються твоїми товарами або послугами.

Перше питання в тому, о креативний Читачу, щоб вони думали і уявляли про тебе те, що хочеш ти. Як це зробити? Благословенні милосердним Аллахом pr та реклама — ось твої інструменти. Зауваж — набагато важливіше те, що думає про тебе твій клієнт, аніж те, що думаєш про себе ти сам.

Друге питання в тому, о підприємливий Читачу, що, як ти вже, напевно, помітив, потреби і бажання в людей дуже різні і найперше вбачатимуть вони в тобі й твоїх пропозиціях те, що хочуть бачити й те, що хочуть отримати. І це важливо враховувати у випадку, коли твої, о Читачу, товари чи послуги призначені для широкого загалу, для різних вікових категорій та різних соціальних груп — мобільний зв'язок, наприклад. І тоді краще шукати щось спільне для всіх, або проводити окремі рекламні заходи для кожної групи цільової аудиторії.

Втім, кажуть, о шановний Читачу, що всі люди хочуть:

  1. Лідера (незалежного, привабливого, розумного, здатного генерувати свіжі ідеї та красномовно говорити).
  2. Масштабних програм.
  3. Ясних, зрозумілих, коротких гасел.
  4. Сильної влади.
  5. Порядку.
  6. Справедливості.
  7. Першочергового забезпечення житлом і харчуванням.
  8. Захисту.
  9. Надійних орієнтирів.
  10. Бережливого ставлення до моральних цінностей.
  11. Очевидних, конкретних, близьких результатів.
  12. Твердого слідування проголошеним цілям.
  13. Не стільки свободи, скільки рівності.
  14. Балансу інтересів різних соціальних груп.
  15. Заманливих обіцянок.

 


Напишіть відгук

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Можна використовувати XHTML теґи та атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>