Найкраща графічна реклама

Нерідко перед візуальною рекламою стоїть дуже важке завдання – лаконічно висловити усю суть, усю ідею. Адже людина, проходячи повз плакат чи білборд, не зупинятиметься, не стоятиме, читаючи довге послання. Автори цих реклам створили справжні шедеври.
1
Бразильська агенція Terremoto Propaganda створила серію плакатів «Зупини насильство, не сідай за кермо після випивки».
2
Підкреслити відсутність цукру в Chupa Chups взялося іспанське агентство DDB. Ось як вони це обіграли.
3
Традиційно, плакати із соціальною рекламою про збереження навколишнього середовища є одними із найбільш якісних. Такі важливі месиджі для людства і такі складні для усвідомлення теми і повідомлення рекламісти показують зазвичай дуже просто і влучно. Як, наприклад, на цьому плакаті. Захисникам навколишнього середовища потрібно було пояснити, що планета потерпає і певним видам тварин це загрожує цілковитим вимиранням. Ідею втілила у своїй серії турецька агенція DDB&CO.
4
Дуже дотепна та цікава реклама… телескопів! Вона створена рекламною школою Texas Creative, при Техаському університеті.
4
Як показати перевагу автомобіля, що має систему допомоги при паркуванні? І не довгими описаннями переваг системи? Ще й на плакаті? Легко! Влучний візуальний образ придумали у німецькому DDB Tribal Berlin.
5
Без рекламного протистояння не минається і тут. Затяті конкуренти Pepsi так вирішили привітати своїх клієнтів із Хеловіном. Напис: «Бажаємо страшного Хеловіну!» Автори святкового тролінгу: бельгійські рекламісти з Buzz in a Box.
Ну що, дорогий читаче, ти уже закохався у рекламу? Значить маєш хорошу мотивацію для навчання. Аби зрозуміти основні принципи реклами використовуй «Werbarium. Відеопосібник з реклами для початківців» від викладача Українського Католицького Університету Сергія Трухімовича. Це настільна книга початкуючого рекламіста.
Інші матеріали