Не треба працювати 12 годин,
треба працювати головою

Що ж корисного ви отримаєте від ділового спілкування з CRESPO?
Короткий список:
a. Методологічне: йдеться про засвоєння креативних методик; способів генерації нових ідей
b. Психологічне: має стосунок радще до зміни і вдосклналення характеру людини
a. Копірайтинг. Створення рекламних текстів
b. Літературна діяльність. Створення художніх творів
c. Спічрайтинг. Написання текстів для усних виступів
Дивитися також:
Довгий список:

Активне вислуховування з подальшим консультуванням
Насправді дуже корисно бодай інколи висловити свою думку в голос людині, яка з висоти запропонованого вами винагороди зацікавлена в тому, аби ви досягли успіху.
Адже ви:
- Проговорюєте усі думки та наявну інформацію повністю, відтак краще усвідомлюєте її і розставляєте усе по своїх місцях;
- Отримуєте адекватний зворотній зв'язок, погляд зі сторони свіжим оком, також доповнення / уточнення / корекцію.
- Будуєте нові асоціації, які власне й приводять згодом до нових нестандартних рішень, або ж навпаки – ви стаєте більш впевнені в обраній позиції.
Спробуйте зробити це з друзями, колегами чи підопічними, або ж запрошуйте «CRESPO».
Тематика в принципі не має значення, головне – живий і активний співбесідник, але найпопулярнішими в нашому колі є питання реклами чи промоції бізнесу загалом чи окремих його об’єктів.
Консультування з питань розвитку креативного мислення: індивідуальне і групове
Розрізняємо два головні напрямки:
1. Методологічний: йдеться про засвоєння креативних методик; способів генерації нових ідей; розуміння принципів творчості й виникнення нового.
Однак володіння інструментом не завжди гарантує успіх. До прикладу, ми можемо чудово засвоїти водіння автомобілем, та все ж дуже часто потрапляти у ДТП, бо… відчуваємо невпевненість у собі. Так само і з креативним мисленням, буває, що справа у певних особливостях характеру людини, які слід вдосконали. Тому обираємо напрямок…
2. Психологічний: має стосунок радще до зміни і вдосклналення характеру людини, його моделей поведінки, усвідомлення важливих речей, що в кінцевому результаті як мінімум сприяє розвитку творчості, як максимум формує стійкий стиль життя креативної людини.

Письменництво і копірайтинг
Для зручності користування і усвідомлення власних бажань розділимо поняття «письменництво» наступним чином:
Письменництво:
• Копірайтинг. Створення рекламних текстів
• Літературна діяльність. Створення художніх творів
• Спічрайтинг. Написання текстів для усних виступів
Хоча це звучить надто абстрактно і зовсім не переконливо, але для вас ми напишемо все, що потребує написання, даруйте за тавтологію:
ВІД
Переконливої пояснювальної записки чи романтичного освідчення в коханні
ДО
Захопливого роману чи авторитетних мемуарів
І тут мусимо сказати, що більш сильні ми у прозі, аніж у віршах.
Головне:
a) Чітко поставити задачі (нижче ви знайдете зразки робочих брифів);
b) Надати вихідну інформацію у повному обсязі;
c) Запропонувати щедрий гонорар (тут ціни не вказуємо, позаяк вони досить відносні, часто змінюються, тому обговорюються індивідуально).
Все ж таки, якщо говорити докладніше, ну і для індексації пошуковими машинами, то ви маєте нагоду отримати, а ми здатні створити:
1. Сценарій: аудіо, відео ролику; btl-акції; корпоративного чи святкового заходу.
2. PR-статті. Проекти рекламних кампаній чи теле-радіопрограм.
3. Текстове наповнення сайтів.
4. Концепцію словесного торгового знаку (слоган, назва).
5. Промови, спічі виступи.
6. Романи, повісті, оповідання.
Наступний рівень.

Концептуально-креативний супровід проектів
Це коли у розвитку свого бізнесу / проекту / заходу / торгової марки ви знаходитеся на самому початку, або маєте важливий вирішальний етап. В таких ситуаціях ваші геніальні ідеї потрібно:
1. Чи розвинути до високого рівня життєздатності і потенційної прибутковості.
2. Чи, принаймні доступно, докладно і зрозуміло викласти на папері зі схемами, графіками, рисунками.
3. Чи розвинути у вигляді головний стратегічно важливих напрямків дій. Сюди ми відносимо:
a. Розробка стратегічного концепт-плану реалізації проекту.
b. Розробка ідеологічних засад розвитку організації та її філософії успіху.
c. Генерація оптимальних стратегічно важливих рішень з огляду на ситуативні чи довгострокові потреби.
Якщо говорити образно, то у кожному проекті, наче в атомі, є ядро (керівництво), і так само як в атомі, в проекті довкола ядра рухаються протони (ключові відділи, чи люди), і в проекті, як в атомі існує міжособистісний простір, за допомогою якого все це стає єдиним цілим. От власне отой міжособистісний простір і є результатом концептуально-креативного супроводу.
Еге ж, його руками не помацаєш, але люди відчувають атмосферу команди, відчувають свою приналежність до значимої справи.
.png)
Персональний концептуальний супровід Особистостей
Практично ці послуги перегукуються з попереднім пунктом, але об’єктом просування є Особистість, в залежності від її позиціонування: політик; бізнесмен; громадський діяч, абощо.
Корисне чтиво від CRESPO:
Категорії
- БЛОҐОТЕКА
- Конструктивная беззаботность
- Копірайтер. Нормальна анатомія
- НОВИНИ
- СТАТТІ
- Ще 1001 оповідка
Останні публікації
- Фільми для рекламників
- Легендарний посібник-мандрівник повернувся до Львова
- Хмельничани взяли участь у тренінгу Трухімовича «Корови не винні»
- Посібник «Реклама. Конспекти копірайтера» вирушив у всеукраїнську мандрівку
- 17 вересня відправляємо посібник у всеукраїнську мандрівку
Останні коментарі
- Влад до Креатив – наше все або битва між двома офісними будівлями
- Володимир до Фільми для рекламників
- Сергій Трухімович до Оповідь сімдесят третя, у котрій виявляється, що параноя подруга не тільки розвідника, а й селянина
- aweqwe до Оповідь сімдесят третя, у котрій виявляється, що параноя подруга не тільки розвідника, а й селянина
- Nata до Коворкінги України – дослідження Трухімовича
Архіви
хмаринка теґів
6 кольорів
bookcrossing
communa
true colors
Алєкс Конічіва
Вчитися писати
Гроші
Конструктивная беззаботность
Копірайтер
Копірайтер Нормальна анатомія
Копірайтинг
Креативне мислення
Маркетинг
Мета
Опрацювання інформації
Парадокси
Позиціонування
Практична вправа
Приклади креативних рішень
Реклама
Самовдосконалення
Самопізнання
Самореалізація
Самоусвідомлення
Сергій Трухімович
Стати копірайтером
Стереотипи
Стратегія
Творчість
Трухімович
Управління
Цільова аудиторія
Шахразада
відео
книга
конспекти копірайтера
корови не винні
креатив
мандри книги
поради
проект
спільнокошт
торба креативу
тренінг
фондування