Google+

ПОСЛУГИ

Не треба працювати 12 годин,
треба працювати головою
 
Що ж корисного ви отримаєте від ділового спілкування з CRESPO?
 
Короткий список:
 
a. Методологічне: йдеться про засвоєння креативних методик; способів генерації нових ідей
b. Психологічне: має стосунок радще до зміни і вдосклналення характеру людини
 
a. Копірайтинг. Створення рекламних текстів
b. Літературна діяльність. Створення художніх творів
c. Спічрайтинг. Написання текстів для усних виступів
 
 
 
 
Дивитися також:

 
Довгий список:
 
Почнемно з простішого
 
 
Активне вислуховування з подальшим консультуванням

Насправді дуже корисно бодай інколи висловити свою думку в голос людині, яка з висоти запропонованого вами винагороди зацікавлена в тому, аби ви досягли успіху.

Адже ви:
  • Проговорюєте усі думки та наявну інформацію повністю, відтак краще усвідомлюєте її і розставляєте усе по своїх місцях;
  • Отримуєте адекватний зворотній зв'язок, погляд зі сторони свіжим оком, також доповнення / уточнення / корекцію.
  • Будуєте нові асоціації, які власне й приводять згодом до нових нестандартних рішень, або ж навпаки – ви стаєте більш впевнені в обраній позиції.
Спробуйте зробити це з друзями, колегами чи підопічними, або ж запрошуйте «CRESPO».
 
Тематика в принципі не має значення, головне – живий і активний співбесідник, але найпопулярнішими в нашому колі є питання реклами чи промоції бізнесу загалом чи окремих його об’єктів.
 

 
 
Консультування з питань розвитку креативного мислення: індивідуальне і групове
Розрізняємо два головні напрямки:
 
1. Методологічний: йдеться про засвоєння креативних методик; способів генерації нових ідей; розуміння принципів творчості й виникнення нового.

Однак володіння інструментом не завжди гарантує успіх. До прикладу, ми можемо чудово засвоїти водіння автомобілем, та все ж дуже часто потрапляти у ДТП, бо… відчуваємо невпевненість у собі. Так само і з креативним мисленням, буває, що справа у певних особливостях характеру людини, які слід вдосконали. Тому обираємо напрямок…

2. Психологічний: має стосунок радще до зміни і вдосклналення характеру людини, його моделей поведінки, усвідомлення важливих речей, що в кінцевому результаті як мінімум сприяє розвитку творчості, як максимум формує стійкий стиль життя креативної людини.
 

 
 
Письменництво і копірайтинг

Для зручності користування і усвідомлення власних бажань розділимо поняття «письменництво» наступним чином:
Письменництво:
Копірайтинг. Створення рекламних текстів
Літературна діяльність. Створення художніх творів
Спічрайтинг. Написання текстів для усних виступів

Хоча це звучить надто абстрактно і зовсім не переконливо, але для вас ми напишемо все, що потребує написання, даруйте за тавтологію:
ВІД
Переконливої пояснювальної записки чи романтичного освідчення в коханні
ДО
Захопливого роману чи авторитетних мемуарів

І тут мусимо сказати, що більш сильні ми у прозі, аніж у віршах.
 
Головне:
a)  Чітко поставити задачі (нижче ви знайдете зразки робочих брифів);
b)  Надати вихідну інформацію у повному обсязі;
c) Запропонувати щедрий гонорар (тут ціни не вказуємо, позаяк вони досить відносні, часто змінюються, тому обговорюються індивідуально).

Все ж таки, якщо говорити докладніше, ну і для індексації пошуковими машинами, то ви маєте нагоду отримати, а ми здатні створити:
1. Сценарій: аудіо, відео ролику; btl-акції; корпоративного чи святкового заходу.
2. PR-статті. Проекти рекламних кампаній чи теле-радіопрограм.
3. Текстове наповнення сайтів.
4. Концепцію словесного торгового знаку (слоган, назва).
5. Промови, спічі виступи.
6. Романи, повісті, оповідання.
 

Наступний рівень.
Ми придумали для нього назву…
 
 
 
Концептуально-креативний супровід проектів
 
Це коли у розвитку свого бізнесу / проекту / заходу / торгової марки ви знаходитеся на самому початку, або маєте важливий вирішальний етап. В таких ситуаціях ваші геніальні ідеї потрібно:
1.  Чи розвинути до високого рівня життєздатності і потенційної прибутковості.
2.  Чи, принаймні доступно, докладно і зрозуміло викласти на папері зі схемами, графіками, рисунками.
3.  Чи розвинути у вигляді головний стратегічно важливих напрямків дій. Сюди ми відносимо:
a. Розробка стратегічного концепт-плану реалізації проекту.
b. Розробка ідеологічних засад розвитку організації та її філософії успіху.
c. Генерація оптимальних стратегічно важливих рішень з огляду на ситуативні чи довгострокові потреби.

Якщо говорити образно, то у кожному проекті, наче в атомі, є ядро (керівництво), і так само як в атомі, в проекті довкола ядра рухаються протони (ключові відділи, чи люди), і в проекті, як в атомі існує міжособистісний простір, за допомогою якого все це стає єдиним цілим. От власне отой міжособистісний простір і є результатом концептуально-креативного супроводу.
Еге ж, його руками не помацаєш, але люди відчувають атмосферу команди, відчувають свою приналежність до значимої справи.
 

 
 
Персональний концептуальний супровід Особистостей

Практично ці послуги перегукуються з попереднім пунктом, але об’єктом просування є Особистість, в залежності від її позиціонування: політик; бізнесмен; громадський діяч, абощо.
 
 

 

Напишіть відгук

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Можна використовувати XHTML теґи та атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>