Оповідь тридцять четверта, у котрій кожен солдат мріє стати генералом
- Лис
- 15
- Автор Сергій Трухімович
- Опубліковано в Ще 1001 оповідка
Траплялися мені, о уславлений високими прибутками Читачу, у різних джерелах, як в друкованих, так і в електронних, численні порівняння самого бізнесу із боротьбою та війною. Через це, мабуть, майорять у корпоративних зверненнях ефектні вислови: «війна брендів», «удар по цільовій аудиторії», «винищення конкурентів»; лунають вибухи цін; осідлавши численні стратегії агресивного просування, маркетологи самовіддано атакують своїх споживачів та покупців.
І для мене в цьому немає нічого дивного, адже бій, війна, боротьба дарують ефектні образи, блискучі метафори, екстравагантні порівняння, які й захоплюють нашу увагу, викликають подив, здивування та зацікавлення.
Зрештою саме життя інколи так схоже на війну, інколи перетворюється на жорстоку боротьбу за виживання.
Життя — воно наче бухарський базар чи сорочинський ярмарок в найкращі часи свого існування.
А що таке справжній базар?
…Під палаючим спекотним сонцем, серед стовпів пилюки, лементу людського та неймовірного гармидеру зливаються у шаленому пристрасному танку попит і пропозиція. І покупцю у цьому пеклі непереливки. Його або тягнуть увсебіч покупці — кожен до своєї лавки, або обступають тісним колом невгамовні жебраки чи настирливі гадалки, вимагаючи милостині чи грошей за узагальнене пророцтво на майбутнє, або зваблює своїми ароматними нутрощами чайхана чи шинок… А тут ще й кишенькові злодії, примруживши око, тільки й чекають як би то підрізати тугий гаманець, вщент наповнений золотом. А як манять до себе азартом ігри в наперстки чи в шеш-беш? Манять так, що аж тремтять руки у передчутті потужної хвилі адреналіну. А запашні, немов ружі у саду падишаха цибаті повії?, ноги котрих…, о Аллах, ти певно для цих дівок взяв у Адама два ребра, …ноги котрих ростуть прямо від корінних зубів…
Ну чим не війна? Ну хіба не боротьба між здоровим глуздом і маревом спокуси?
Хоча, як на мене… А втім, нехай буде гречка, аби не суперечка…
І якщо ти о шляхетний Читачу, вважаєш слушним порівняння бізнесу із битвами і баталіями, то вже мусиш мате себе за солдата чи там за офіцера і вже ж, звичайно, мав би мріяти стати генералом. Бо ж як оце? Бути солдатом, і не жадати стати генералом? Все життя в солдатах чи в молодиш офіцерах? І не біда, що в генерала є свій син — посунуться…
А кожна виграна тобою, о шановний Читачу, битва принесе тобі славу гроші та визнання. І твоїй перемозі особисто посприяє сам Чжуан-Цзи, до слова, мудрий чоловік — він ще три тисячі років тому виклав п’ять основних правил бою. І нехай Аллах разом з ним допомагає тобі здобувати звитяги у боях та війнах.
За тим всім пафосом ледь не забула про п’ять золотих правил від Чжуан-Цзи. Бо ж без них, однак, сутужно буде.
ВІРА: перш ніж вступати в битву, слід вірити в те, заради чого ти це робиш.
ОДНОДУМЕЦЬ: вчися вибирати собі союзників і боротися пліч-о-пліч з ними, адже самотужки ніхто не може виграти війну.
ЧАС: справжній воїн пам’ятає, що боротьба, котра відбувається взимку, відмінна від тієї, котра має місце влітку. Вступаючи в бій, він завжди вибирає для цього найбільш сприятливий момент.
ПРОСТІР: неможливо воювати в горах так само, як ти борешся на рівнині. Врахуй все, що знаходиться довкола тебе, та вибери кращий спосіб боротьби.
СТРАТЕГІЯ: кращий воїн той, хто вміє передбачити і підготувати перебіг битви.
А що ж робити Читачам, котрі дивляться на бізнес по-іншому? Скажімо, як на гру чи як на творчість?
Слава, Аллаху, для них також актуальні ці п’ять правил. Просто їм слід замінити деякі слова, наприклад замість «перш ніж вступати в битву» — «перші ніж виходити на ринок»; замість «боротися пліч-о-пліч з ними» — «працювати пліч-о-пліч з ними», тощо. І все стане на свої місця…
Гм… І вовки ситі, і вівці цілі. Воістину, о, Аллах, невичерпне джерело мудрості твоєї.
Корисне чтиво від CRESPO:
Категорії
- БЛОҐОТЕКА
- Конструктивная беззаботность
- Копірайтер. Нормальна анатомія
- НОВИНИ
- СТАТТІ
- Ще 1001 оповідка
Останні публікації
- Фільми для рекламників
- Легендарний посібник-мандрівник повернувся до Львова
- Хмельничани взяли участь у тренінгу Трухімовича «Корови не винні»
- Посібник «Реклама. Конспекти копірайтера» вирушив у всеукраїнську мандрівку
- 17 вересня відправляємо посібник у всеукраїнську мандрівку
Останні коментарі
- Влад до Креатив – наше все або битва між двома офісними будівлями
- Володимир до Фільми для рекламників
- Сергій Трухімович до Оповідь сімдесят третя, у котрій виявляється, що параноя подруга не тільки розвідника, а й селянина
- aweqwe до Оповідь сімдесят третя, у котрій виявляється, що параноя подруга не тільки розвідника, а й селянина
- Nata до Коворкінги України – дослідження Трухімовича