Реклама як управління цільовою аудиторією
Частина перша
Сергій Трухімович, як досвідчений рекламіст, часто чув погане на бік реклами, мовляв це маніпуляція або ж брехня. Дивують в цьому ключі й заклики з деяких білбордів «Це не реклама, це – правда». Буцім рекламні повідомлення, в тому числі й попередні чи наступні тих, хто розмістив такий бігборд — брехня.
А потім всі дивуються: «І чому люди ставляться до реклами негативно?»

Аби розуміти, що тут правда, а що ні, варто розуміти основні принципи реклами. Комплексна картина міститься у практичному посібнику «Реклама. Конспекти копірайтера». Там є цілі ментальні карти про основні принципи, схеми та багато корисної прикладної інформації.

Сьогодні ж зупинимось на одному аспекті – рекламі як управління цільовою аудиторією. Адже суть реклами якраз і полягає в управлінні ЦА (цільовою аудиторією). А детальні схеми, як це відбувається, розглядаємо далі.

Універсальна схема управління виглядає наступним чином:
Отже є:
  • об’єкт управління — автомобіль;
  • суб’єкт управління — водій.

За допомогою керма, педалей, своєї голови водій управляє автомобілем і, маючи мету, прагне досягнути певного результату (дістатись конкретного місця призначення). Під час управління, на шляху до результату, суб’єкт управління (водій) отримує від об’єкта управління (авто) зворотній зв’язок — інформацію про наслідки свого управління, в цьому випадку: чи достатньо пального, чи справний двигун, чи дотримано обраного маршруту. При потребі управління коригується.

Тепер уявіть, замість автомобіля — цільова аудиторія, замість водія — компанія чи фірма. 
Замість керма та інших важелів управління — інформаційні повідомлення, а точніше рекламна кампанія, котра реалізується за посередництвом різних каналів комунікації (суспільний, власний, персональний «нульовий»).
Тут також є своя мета та очікуваний результат: рекламодавець хоче, щоб люди щось зробили — прийшли та купили, і він їм про це говорить (в тій чи іншій формі). І, звісно, присутній зворотній зв’язок — відбувається моніторинг ефективності рекламних заходів.

Продовження читай у наступній публікації про управління цільовою аудиторією.
А ще більше корисних схем та комплексних знань з основ реклами дивись у практичному посібнику «Реклама. Конспекти копірайтера» від Сергія Трухімовича.

Слідкуй за Всеукраїнською презентацією книги, аби потрапити на зустріч у своєму місті.
Фондуй видання книги через Спільнокошт на 155 гривень, аби отримати власний примірник практичного посібника «Реклама. Конспекти копірайтера».