Google+

Реклама, яка змінює світ на краще

Світова кампанія з боротьби з поліомієлітом триває уже багато років, однак не всі країни ще побороли вірус шляхом імунізації населення. Тож, проект End polio Now створив рекламну кампанію зі знаменитостями та відомими меценатами «Ми от настільки близько». Ідея її полягає в тому, аби наочно показати, що до повної перемоги над поліомієлітом залишилось дуже, і дуже мало. Вона заохочує до вакцинації дітей по всьому світу та привертає увагу до проблеми.

13082000_1096662820372801_1633205467_nНауково-рекламний шедевр створили у Бразилії. Саме там зараз високий відсоток захворювань, спричинених вірусом Зіка. Його переносниками є певний вид москітів, тож рекламні борди, завдяки спеціальній технології «заманюють» переносників вірусу. Москіти залітають прямо на цей щит і помирають, тим самим зменшуючи вірогідність розповсюдження вірусу.

13046167_1096662847039465_1564014198_n

Бренд одягу H&M активно долучився до еко-ініціатив і запустив цілу кампанію на честь Тижня з переробки одягу. За задумом маркетологів, за 18-24 квітня, бренд має зібрати 1000 тон б/в одягу у клієнтів по всьому світу для його переробки. Ініціатива стала частиною глобальної мети H & M зі створення замкненого циклу в модній індустрії за допомогою переробки непотрібного одягу в текстильне волокно для виробництва нових речей.

Напишіть відгук

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Можна використовувати XHTML теґи та атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>