Фуд-стилісти – це люди, які роблять їжу привабливою для фото і відео зйомки. Ці люди можуть кілька годин підфарбовувати, переставляти чи натирати воском предмети в кадрі, аби на кінцевій картинці вони були неймовірно привабливими й апетитними. Така робота дуже кропітка і коштує чимало грошей, адже ціла команда працює над тим, аби курка-гриль здалася глядачам чимось ідеальним і дуже апетитним.
Звісно, за ці години, що їжа має «позувати» в кадрі вона втрачає свою свіжість і привабливість. Однак, фуд-стилісти мають багато засобів, аби зберегти апетитний вигляд страв. На жаль, їсти ці «моделі» вже не можна, а от фото виходять дуже апетитними.
Зрозуміло, що у такій рекламі їжа має бути красивою, щоб це зображення викликало як естетичну насолоду, так і бажання негайно з’їсти соковитий стейк, або свіжий салат чи навіть суп швидкого приготування.
До речі, про супи! Зрозуміло, що суп з пакетика в житті виглядає не надто естетично. І хоч під яким кутом не глянь – естетики не знайдеш. Тому для реклами супів в пакетиках готують справжній суп. Але для того, щоб інгредієнти не потонули, а плавали на поверхні, створюючи ефект корисної їжі, на дно тарілки наливають шар прозорого желатину. Потім зверху наливають бульйон або підфарбовану воду і акуратно викладають шматочки овочів, шинку, маслини, зелень та інші інгредієнти.
Деяка їжа нефотогенічна, тому фуд-стилістам доводиться виготовляти моделі з силікону, желатину, пластику чи інших матеріалів. Наприклад, паштет. Він виглядає малопривабливим і намазується на хліб грудками. Тому замість нього фуд-стилісти використовують або пластилін, або іншу субстанцію, схожу на паштет.