Набридло, що до Вас у друзі на Facebook «лізуть» усякі Диван Дивановичі чи Іра СалонМеблів. Чи може ви й самі до сих пір створюєте таких користувачів для просування вашого особистого бізнесу (або шеф сказав так зробити)… Сьогодні, на перший раз коротко, розкажу вам як за правилами просувати свій бізнес на Facebook (надіюсь на Одноклассниках ви вже не сидите) і що обрати: бізнес-сторінку чи групу.
Фейсбук має своє бачення, для чого є група і під це створював відповідний функціонал. Тому, якщо ви вирішили створити групу, то треба врахувати, що основне завдання групи: Об’єднувати однодумців для вирішення певних завдань, проблем, дискусій на спільні теми, чи просто для дружби чи тематичних обговорень. Тобто група – це майданчик, котрий більше нагадує форум, а публічна сторінка – це радше блог.
Публічна сторінка дозволяє вам рекламувати офіційно та безпосередньо на Facebook ваш товар чи послугу, скеровуючи та показуючи цю рекламу при цьому вашій цільовій аудиторії, яку ви можете змінювати хоч сто разів, вибираючи стать, вік та вподобання користувачів соцмережі. Адже вам важливо, щоб за якнайменші гроші, витрачені на рекламу, до вас прийшло якнайбільше покупців. По-друге, на публічній сторінці ви отримуєте детальну статистику по тому хто лайкав, поширював ваші публікації та на що більше звертали увагу: на фото чи відео, текстові описи чи лінки на сайт,… А знаючи в подальшому вже більш чітко вашу цільову аудиторію, ви зможете дати їй саме те, чого вона потребує…