Що вибрати: сторінку чи групу на Facebook?

Набридло, що до Вас у друзі на Facebook «лізуть» усякі Диван Дивановичі чи Іра СалонМеблів. Чи може ви й самі до сих пір створюєте таких користувачів для просування вашого особистого бізнесу (або шеф сказав так зробити)… Сьогодні, на перший раз коротко, розкажу вам як за правилами просувати свій бізнес на Facebook (надіюсь на Одноклассниках ви вже не сидите) і що обрати: бізнес-сторінку чи групу.

Фейсбук має своє бачення, для чого є група і під це створював відповідний функціонал. Тому, якщо ви вирішили створити групу, то треба врахувати, що основне завдання групи: Об’єднувати однодумців для вирішення певних завдань, проблем, дискусій на спільні теми, чи просто для дружби чи тематичних обговорень. Тобто група – це майданчик, котрий більше нагадує форум, а публічна сторінка – це радше блог.

Публічна сторінка дозволяє вам рекламувати офіційно та безпосередньо на Facebook ваш товар чи послугу, скеровуючи та показуючи цю рекламу при цьому вашій цільовій аудиторії, яку ви можете змінювати хоч сто разів, вибираючи стать, вік та вподобання користувачів соцмережі. Адже вам важливо, щоб за якнайменші гроші, витрачені на рекламу, до вас прийшло якнайбільше покупців. По-друге, на публічній сторінці ви отримуєте детальну статистику по тому хто лайкав, поширював ваші публікації та на що більше звертали увагу: на фото чи відео, текстові описи чи лінки на сайт,… А знаючи в подальшому вже більш чітко вашу цільову аудиторію, ви зможете дати їй саме те, чого вона потребує…
Група, як вже було згадано вище, – це місце для спілкування та обміну думками.
Основними вразливостями у створенні групи є наступне:
  1. У відкриту групу можна додавати людей без їх згоди, однак можна додавати лише друзів. Тобто аудиторія формується, коли адміністратор додає друзів, а потім учасники додають своїх друзів.
  2. У групі відсутня опція рекламування групи та постів, що є в ній. Відтак це обмежить вас в розвитку групи.
  3. Відсутня автоматизація, багато ручної роботи.
  4. Сторінка видима усім користувачам Facebook, а група лише тим, хто з нею пов’язаний, або людина цільово шукає певну тему.
Втім з іншої сторони:
  1. Пости, що розміщаються в групі, є видимі у стрічці новин учасників групи.
  2. Якщо пости будуть дискутабельні, то люди долучатимуться і висловлюватимуть свою думку. Тобто це радше формат форумів, котрі виникають спонтанно, як реакція на певну ситуацію.
  3. Можливо персональна розсилка повідомлень (до 5 000).
  4. Можна зробити групу «закритою», або «секретною». Тут можна акцентувати на персональній роботі з клієнтами типу VIP, по типу група закрита, запрошуємо тільки вас, ексклюзивно.
Сторінки краще створювати для підтримки довгоіснуючих відносин з фанатами, читачами, клієнтами. Групи зручніше використовувати для короткострокових дискусій.

Проте слід пам’ятати, що у Facebook є команда спеціально навчених людей, які перевіряють чи створена конкретна сторінка офіційним представником організації, бренду або публічної фігури. «Неофіційні» сторінки можуть бути заблоковані.

Я особисто за публічну бізнес-сторінку. Бо я хочу знати хто мій клієнт і що він «їсть». А ви вже робіть як знаєте…

Олександр Дуб
Інші матеріали