Що нового в практичному посібнику «Реклама. Конспекти копірайтера»

Друге видання практичного посібника «Реклама. Конспекти копірайтера», яке можна отримати через Спільнокошт, відрізняється від першого і є доповненим. Зараз у тебе є унікальна можливість почитати демо-версію ще невиданої книги!
Друге видання практичного посібника «Реклама. Конспекти копірайтера» має більш зручний розмір 17×24 – тепер практичний посібник зручно брати з собою будь-де! Адже, саме такою має бути настільна книга рекламіста.

Ментальні карти для систематизації та зручності засвоєння інформації отримали новий, більш привабливий дизайн. Ментальна карта – найбільш природній спосіб систематизації знань, адже він заснований на фізіологічних особливостях нашого мозку.

Доповнене видання містить суттєво розширені розділи. Важлива для будь-якого рекламіста філософія успіху, а також розділ, присвячений генерації ідей. Завдяки книзі, у тебе більше ніколи не буде творчої кризи!

Нова книга містить більше інформації, адже додано цілі розділи, та ще й які! Про два різновиди брифів (а всі, хто дотичний до реклами, знають, що хороший бриф – це вже більше, як половина справи!), про управління цільовою аудиторією тощо.
Та що ми довго розказуємо! Дивись сам у демо-версії книги.
Отримати посібник можна через Спільнокошт. Фондуй книгу, обирай подарунок до смаку та будь успішним! Інструкцію дивись тут.
Інші матеріали