Google+

Що потрібно знати про український посібник з реклами?

Навіть не віриться! До завершення збору коштів лишилось тільки 3 дні! Давай разом пригадаємо найважливіше про практичний посібник «Реклама. Конспекти копірайтера», який незабаром буде надрукований у видавничому домі «Києво-Могилянська академія».

Книга, яка незабаром вийде друком, це друге, суттєво доповнене видання практичного посібника. Першу ж версію уже не знайти у крамницях – її розкупили з книжкових полиць повним тиражем.

Автор, Сергій Трухімович, вважає цю книгу своїми другими університетами, адже він одночасно ц писав її і вже вчився по ній. Креативний самурай має медичну освіту, тож тонкощі реклами осягав сам, перечитавши десятки різноманітних книг і написавши тисячі рекламних текстів. І Трухімович таки з’їв на рекламі свого собаку (тобто, кожен має з’їсти собаку у своїй професії, тож креативний самурай в рекламі це вже зробив). І тепер, набравшись теоретичних знань і практичних умінь, Автор викладає студентам, які вчать медіакомунікації в Українському католицькому університеті.

«Реклама. Конспекти копірайтера» – унікальна книга. Цьому є багато причин (які стають явними уже при першому знайомстві з посібником), але хочеться наголосити на кількох:

  • По-перше, книга містить комплексну інформацію про основи реклами (і без жодної води!)
  • По-друге, систематизована інформація у зручний та наочний спосіб (ментальні карти)
  • По-третє, посібник тому і називається практичним, що містить чимало конкретних порад і алгоритмів, готових до використання на практиці
  • По-четверте, приклади реальних кейсів роблять інформацію ще зрозумілішою та прикладною
  • По-п’яте, цікаві історії та притчі допомагають легко запам’ятати основні принципи реклами (а ще переповісти їх друзям у цікавій та дотепній формі)
  • По-шосте, це наша, рідна, українська книга. І написана вона нашою рідною мовою, тож навіщо вивчати рекламу за неадаптованими перекладами, якщо тут є своє?

А ще практичний посібник «Реклама. Конспекти копірайтера»це сміливий проект. Ми хочемо, аби читачі стали нашими партнерами, друзями книги. Саме тому використали ідею краудпаблішингу. У тебе є ще 3 дні, аби стати частиною цього проекту! Фондуй видання книги та обирай собі подарунки!

Напишіть відгук

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Можна використовувати XHTML теґи та атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>