«Реклама. Конспекти копірайтера» – унікальна книга. Цьому є багато причин (які стають явними уже при першому знайомстві з посібником), але хочеться наголосити на кількох:
- книга містить комплексну інформацію про основи реклами (і без жодної води!).
- систематизована інформація у зручний та наочний спосіб (ментальні карти).
- посібник тому і називається практичним, що містить чимало конкретних порад і алгоритмів, готових до використання на практиці.
- приклади реальних кейсів роблять інформацію ще зрозумілішою та прикладною.
- цікаві історії та притчі допомагають легко запам’ятати основні принципи реклами (а ще переповісти їх друзям у цікавій та дотепній формі).
- це наша, рідна, українська книга. І написана вона нашою рідною мовою, тож навіщо вивчати рекламу за неадаптованими перекладами, якщо тут є своє?
А ще практичний
посібник «Реклама. Конспекти копірайтера» –
це сміливий проект. Ми хочемо, аби читачі стали нашими партнерами, друзями книги. Саме тому використали ідею краудпаблішингу. У тебе є ще 3 дні, аби стати частиною цього проекту! Фондуй видання книги та обирай собі подарунки!