Що потрібно знати про український посібник з реклами?

Навіть не віриться! До завершення збору коштів лишилось тільки 3 дні! Давай разом пригадаємо найважливіше про практичний посібник «Реклама. Конспекти копірайтера», який незабаром буде надрукований у видавничому домі «Києво-Могилянська академія».

Книга, яка незабаром вийде друком, це друге, суттєво доповнене видання практичного посібника. Першу ж версію уже не знайти у крамницях – її розкупили з книжкових полиць повним тиражем.

Автор, Сергій Трухімович, вважає цю книгу своїми другими університетами, адже він одночасно ц писав її і вже вчився по ній. Креативний самурай має медичну освіту, тож тонкощі реклами осягав сам, перечитавши десятки різноманітних книг і написавши тисячі рекламних текстів. І Трухімович таки з’їв на рекламі свого собаку (тобто, кожен має з’їсти собаку у своїй професії, тож креативний самурай в рекламі це вже зробив). І тепер, набравшись теоретичних знань і практичних умінь, Автор викладає студентам, які вчать медіакомунікації в Українському католицькому університеті.
«Реклама. Конспекти копірайтера» – унікальна книга. Цьому є багато причин (які стають явними уже при першому знайомстві з посібником), але хочеться наголосити на кількох:

  1. книга містить комплексну інформацію про основи реклами (і без жодної води!).
  2. систематизована інформація у зручний та наочний спосіб (ментальні карти).
  3. посібник тому і називається практичним, що містить чимало конкретних порад і алгоритмів, готових до використання на практиці.
  4. приклади реальних кейсів роблять інформацію ще зрозумілішою та прикладною.
  5. цікаві історії та притчі допомагають легко запам’ятати основні принципи реклами (а ще переповісти їх друзям у цікавій та дотепній формі).
  6. це наша, рідна, українська книга. І написана вона нашою рідною мовою, тож навіщо вивчати рекламу за неадаптованими перекладами, якщо тут є своє?
А ще практичний посібник «Реклама. Конспекти копірайтера»це сміливий проект. Ми хочемо, аби читачі стали нашими партнерами, друзями книги. Саме тому використали ідею краудпаблішингу. У тебе є ще 3 дні, аби стати частиною цього проекту! Фондуй видання книги та обирай собі подарунки!
Інші матеріали