Варто розуміти, що реклама –
це інвестиція у свою справу. Так, саме інвестиція! Саме тому успішні компанії мають постійний рекламний бюджет і цілий штат креативних працівників.
Під рекламою слід розуміти не лише трансляцію повідомлень через канали масової комунікації.
Ваша реклама – це так само і обслуговування клієнтів, стиль роботи, оформлення упаковки і навіть дизайн офісу! В цілому – це кожна дія у напрямку своєї цільової аудиторії (в тому числі і власних працівників).
- Реклама – це спосіб продавати якомога частіше якомога більшу кількість товарів якнайбільшій аудиторії.
- Реклама пояснює, чому люди мають купувати конкретний продукт. Вона спонукає до дії.
- Реклама – це продовження менеджменту, PR, HR і маркетингу, але іншими засобами. Усі ці п’ять засобів об’єднані однією метою – отримання прибутку.
Більше корисної прикладної інформації читайте у практичному посібнику «Реклама. Конспекти копірайтера». Фондуйте книгу через
Спільнокошт на 155 гривень і отримуйте власний примірник!