Що таке реклама

Люди, які не дотичні до сфери суспільних відносин, вважають, що реклама – це просто повідомлення, які лунають з ТБ чи радіо, які «вискакують» вікнами у соціальних мережах. Саме тому багато бізнесменів нехтують рекламними і PR можливостями. Та чи правильно вони вчиняють і що ж таке РЕКЛАМА? Читайте далі!
Варто розуміти, що реклама – це інвестиція у свою справу. Так, саме інвестиція! Саме тому успішні компанії мають постійний рекламний бюджет і цілий штат креативних працівників.

Під рекламою слід розуміти не лише трансляцію повідомлень через канали масової комунікації. Ваша реклама – це так само і обслуговування клієнтів, стиль роботи, оформлення упаковки і навіть дизайн офісу! В цілому – це кожна дія у напрямку своєї цільової аудиторії (в тому числі і власних працівників).

  • Реклама – це спосіб продавати якомога частіше якомога більшу кількість товарів якнайбільшій аудиторії.

  • Реклама пояснює, чому люди мають купувати конкретний продукт. Вона спонукає до дії.

  • Реклама – це продовження менеджменту, PR, HR і маркетингу, але іншими засобами. Усі ці п’ять засобів об’єднані однією метою – отримання прибутку.

Більше корисної прикладної інформації читайте у практичному посібнику «Реклама. Конспекти копірайтера». Фондуйте книгу через Спільнокошт на 155 гривень і отримуйте власний примірник!
comments powered by HyperComments
Інші матеріали