Оповідь тридцята, з котрої Читач дізнається про своїх вірних помічників і не тільки
- Жов
- 29
- Автор Сергій Трухімович
- Опубліковано в Ще 1001 оповідка
Є, о всезнаючий Читачу, талановиті оповідки, складені зі слів так, що мелодика їхнього звучання луною відгукується у самому серці людському, здіймаючи в ньому хвилю ентузіазму та радості; додаючи наснаги та впевненості; й тим самим підбадьорює людину на крутих підйомах до власної мрії — прозорої, наче гірський кришталь.
І старовинний сувій однієї з таких оповідок я з пошаною розгортаю перед тобою з впевненістю, що ти гідно оціниш її.
Одна людина, завершивши свій земний життєвий шлях, змогла поглянути на нього зі сторони. І вона бачила довгий ланцюжок слідів босих ніг, що тягнулися по піщаному берегу вздовж безмежного Океану.
— Це — твій життєвий шлях, — раптом почула Голос людина. — І я — твій Ангел-Охоронець — пройшов його разом з тобою, допомагаючи тобі у скрутну хвилину.
І справді, поглянувши пильніше, людина побачила — доріжка складається з двох пар слідів босих ніг. Проте людина помітила ще дещо, тому з докором сказала:
— У тебе, напевно, були важливіші справи, коли ти залишав мене наодинці з моїми проблемами…
— Чому ти так вирішив? – здивувався Ангел.
— Поглянь, — пояснила людина, — на моєму життєвому шляху є проміжки, де лишилися сліди тільки однієї пари ніг. Виходить, тоді я був сам. І саме тоді, коли мені було найскладніше.
Ангел помовчав хвилю і відповів:
— В ті миті твого життя я ніс тебе на руках…
Що ти відчуваєш, о шляхетний Читачу?
Та окрім цих щирих, чистих і яскравих відчуттів оповідка ця і подібні їй перлини красномовства здатні надихнути тебе на те, щоб віднайти в собі інші слова, що оригінально відображатимуть частинку твоєї реальності.
Уяви, о вигадливий Читачу, що існує певна компанія на ринку, котра про свої стосунки зі споживачами могла би розповідати за посередництвом цієї оповідки. Якими є реальні послуги менш важливо — головне образно все сприймається саме так, як у цій притчі. Тоді назва цієї оповідки слугуватиме гаслом для компанії.
Тому, о підприємливий Читачу, якщо ти раптом шукаєш для себе гасло чи інше ключове повідомлення для реклами і промоції свого бізнесу, знайди історію, притчу, оповідку, яка би відповідала за суттю твоїй діяльності та створювала би яскравий образ і придумай для неї свою назву.
Вона й стане тим бажаним гаслом, або ж наштовхне на нові цікаві ідеї.
Post Tagged with Креативне мислення, Натхнення
Корисне чтиво від CRESPO:
Категорії
- БЛОҐОТЕКА
- Конструктивная беззаботность
- Копірайтер. Нормальна анатомія
- НОВИНИ
- СТАТТІ
- Ще 1001 оповідка
Останні публікації
- Фільми для рекламників
- Легендарний посібник-мандрівник повернувся до Львова
- Хмельничани взяли участь у тренінгу Трухімовича «Корови не винні»
- Посібник «Реклама. Конспекти копірайтера» вирушив у всеукраїнську мандрівку
- 17 вересня відправляємо посібник у всеукраїнську мандрівку
Останні коментарі
- Влад до Креатив – наше все або битва між двома офісними будівлями
- Володимир до Фільми для рекламників
- Сергій Трухімович до Оповідь сімдесят третя, у котрій виявляється, що параноя подруга не тільки розвідника, а й селянина
- aweqwe до Оповідь сімдесят третя, у котрій виявляється, що параноя подруга не тільки розвідника, а й селянина
- Nata до Коворкінги України – дослідження Трухімовича
Архіви
хмаринка теґів
6 кольорів
bookcrossing
communa
true colors
Алєкс Конічіва
Вчитися писати
Гроші
Конструктивная беззаботность
Копірайтер
Копірайтер Нормальна анатомія
Копірайтинг
Креативне мислення
Маркетинг
Мета
Опрацювання інформації
Парадокси
Позиціонування
Практична вправа
Приклади креативних рішень
Реклама
Самовдосконалення
Самопізнання
Самореалізація
Самоусвідомлення
Сергій Трухімович
Стати копірайтером
Стереотипи
Стратегія
Творчість
Трухімович
Управління
Цільова аудиторія
Шахразада
відео
книга
конспекти копірайтера
корови не винні
креатив
мандри книги
поради
проект
спільнокошт
торба креативу
тренінг
фондування