Оповідь сорок дев’ята, у котрій мандрівний торговець кидає слова на вітер
- Кві
- 15
- Автор Сергій Трухімович
- Опубліковано в Ще 1001 оповідка
О шанований і популярний серед своєї цільової аудиторії Читачу, видається мені, що під час наших мандрів не буде зайвим для нас спілкування із різними людьми, котрих ми зустрінемо в дорозі. І в будь-якому випадку ти, о Читачу, отримаєш інтелектуальний прибуток, адже поряд з тобою уважна і спостережлива Шахразада — я з превеликою радістю, як то мовиться, розставлю де потрібно акценти, наголоси й всі крапки над «і».
Якось, наприклад, я йшла вулицею та зустріла дівчину-промоутера і коли вона посміхнулася та простягнула мені рекламну листівку, то зробила вона це так, ніби чекала саме на мене, щоб віддати цю листівку. Чи буде корисною для мене та листівка — інше питання. Головне тут, як вона це зробила. І ця проста й буденна зустріч подарувала мені короткий, але цікавий майстер-клас. Звичайно, якби я була не уважною, то цього красномовного уроку я би не помітила.
Тож спостерігай, о Читачу, і ти відкриєш для себе багато нового.
Одного разу в дім Вчителя завітав мандрівний торговець:
— Доброго дня, я хочу запропонувати вам цю чудову енциклопедію! — скоромовкою розпочав він, дістаючи важку книгу. — В ній зібрані відомості про весь світ! Вона містить сотні тисяч статей. Усі значущі події у світовій історії і усі люди, котрі залишили свій слід в історії, згадуються в цьому прекрасному виданні…
Коли він зупинився, щоб набрати в легені повітря та продовжити завчений монолог, Вчитель посміхнувся і сказав:
— Юначе, ти дуже добре говориш. Зрозуміло та швидко. Ти встиг сказати мені дуже багато хороших слів про цю книгу за короткий час. Але ти не сказав жодного слова про мене…
Я вже мала нагоду повідомити тобі, о Читачу, що гроші нам як такі не потрібні. Тепер кажу тобі, що й товари як такі нам також не потрібні. Ось, до прикладу годинник. Тобі, о перспективний Читачу, потрібен годинник? Навряд, скоріше тобі потрібно знати точний час, або вимірювати час за допомогою секундоміра. А може ти хочеш вчасно прокидатися чи демонструвати іншим свій статус? Чи тобі потрібно гордитися раритетним дизайном, або мати стильний аксесуар?
А мої оповіді, о Читачу? Тобі ж потрібні знання, а не пусті слова.
Тому враховуй щойно сказане мною, о креативний Читачу, при створенні усних та письмових рекламних повідомлень. Аби не кидати на вітер слів та грошей.
І зауваж:
Реклама перекладає якості і характеристики товарів чи послуг на мову потреб і бажань людей.
Корисне чтиво від CRESPO:
Категорії
- БЛОҐОТЕКА
- Конструктивная беззаботность
- Копірайтер. Нормальна анатомія
- НОВИНИ
- СТАТТІ
- Ще 1001 оповідка
Останні публікації
- Фільми для рекламників
- Легендарний посібник-мандрівник повернувся до Львова
- Хмельничани взяли участь у тренінгу Трухімовича «Корови не винні»
- Посібник «Реклама. Конспекти копірайтера» вирушив у всеукраїнську мандрівку
- 17 вересня відправляємо посібник у всеукраїнську мандрівку
Останні коментарі
- Влад до Креатив – наше все або битва між двома офісними будівлями
- Володимир до Фільми для рекламників
- Сергій Трухімович до Оповідь сімдесят третя, у котрій виявляється, що параноя подруга не тільки розвідника, а й селянина
- aweqwe до Оповідь сімдесят третя, у котрій виявляється, що параноя подруга не тільки розвідника, а й селянина
- Nata до Коворкінги України – дослідження Трухімовича