Зухвалі рекламні війни

Рекламні війни – це завжди видовищно. Зовсім нещодавно усі поціновувачі реклами затамувавши подих чекали на черговий виток креативного протистояння Lada і Hundai. Ще кілька цікавих кейсів у нашій добірці.

Тролінг конкурентів – цікава тенденція, яка дуже актуальна зараз. І навіть якщо гідної відповіді не було, такий виклик, як правило, дотепний, цікавий та добре продуманий. Така реклама нерідко стає шедевром в індустрії.
1
McDonald’s vs Burger King
Взяти б хоч найдовший білборд від McDonald’s.

І на цьому довгому-довгому-довгому борді ані слова про сам бренд! Ця реклама тролить Burger King.

У Франції McDonald’s має близько 1,000 McDrive локацій, у Burger King – немає й 20-ти. Тому мережа фаст-фуду використовувала цей факт для величезного білборда, який вказував напрямки до найближчої (258км) локації Burger King.

Конструкція була встановлена на дорозі до міста Бриуд в департаменті Верхня Луара, який і був обраний за свою віддаленість по відношенню до Burger King.

У той же час крихітний білборд McDonald’s повідомляв, що до найближчого McDrive всього в 5 км.
2
Axe vs Old Spice
Рекламна перепалка двох дуже креативних брендів для чоловіків – Axe та Old Spice вийшла доволі дотепною.

Неординарна рекламна компанія Old Spice (відео та постери із чоловіком на коні) не лишила байдужими й конкурентів. Вони розмістили білборд із написом «Для чоловіків, які більше люблять бути з жінкою, ніж на коні».
3
Audi vs BMW
Напевно, за мотивами рекламних баталій Audi та BMW буде написано чимало книжок для рекламістів.

Обидва бренди виявились гострими на язик, не боялись показувати логотипи одне одного у своїх роликах або на білбордах.

Якось BMW «щиро» привітали конкурентів із нагородою «Автомобіль року-2006» в Південній Африці, підписавшись «Від переможця конкурсу «Кращий автомобіль в світі-2006».

Ауді відповіло в тому ж дусі, наголосивши, що машини їхнього бренду – шестикратні переможці гонок Le Mans 24 Hour.

У 2009-му році в Південній Каліфорнії, на проспекті Санта Моніка, з’явився рекламний щит компанії Audi з рекламою нового автомобіля A4 із закликом: «Твій хід, BMW!» Трохи пізніше на протилежному боці вулиці, прямо навпроти білборда, був встановлений рекламний щит BMW M3 – “Шах і мат”.
4
Platinum Bank vs Альфа Банк
Цікаві рекламні протистояння відбуваються і в Україні.

Наприклад, яскравий і дотепний епізод – війна банків. Альфа Банк випустив серію білбордів про високі ставки на депозити зі слоганом «Хто, як не ми!» І вже за кілька днів на сусідніх рекламних майданчиках з’явилась дотепна ті коротка відповідь конкурентів з Platinum Bank: «тю… Ми!».

Альфа Банк відповів на це оперативно, втім, не надто дотепно, а вже за кілька годин на місце попереднього борду Platinum Bank клеїв новий, із жирною крапкою.
Інші матеріали