Google+

Торба креативу генерує творчі рішення персонально для вас

8 лютого стартує фондування видання оновленого практичного посібника «Реклама. Конспекти копірайтера» від Сергія Трухімовича. І перші десятеро, хто підтримає проект на 155 гривень, отримають у подарунок примірник книги і Торбу креативу. Ця річ – майже магічний артефакт. Торба заряджена особисто Трухімовичем для генерування продуктивних ідей. А як саме працює наша Торба креативу, читайте далі!

Торба креативу можна назвати магічним артефактом, адже кожну торбу із лімітованої серії заряджав на нескінченний потік креативу Сергій Трухімович. Аби досягти ідеального результату саме у рекламі, носіть у торбі оновлене видання практичного посібника «Реклама. Конспекти копірайтера».

Пам’ятайте, що торба креативу укомплектована чарівним олівцем, що пише всіма кольорами, аби вчасно записувати (або змальовувати) креативні ідеї.

Тож, пропонуємо коротку інструкцію з використання Торби креативу:

  1. Носіть у торбі тільки добрі книжки!
  2. Кладіть у торбу перелік технічних завдань. Поки носитимете, вони генеруватимуть ідеї!
  3. Напишіть чарівним олівцем проблему, яку слід вирішити, покладіть у торбу на кілька днів. Витягніть готове рішення у своїй голові!
  4. У крайньому випадку, натягніть торбу на голову і чекайте. Як каже креативний самурай: «Попре дуже сильно!»для-фб_opt

Аби отримати унікальну торбу, 8 лютого зайдіть на сторінку проекту на платформі Спільнокошт і натисніть «фондувати на 155 гривень».

Наші партнери:

Напишіть відгук

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Можна використовувати XHTML теґи та атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>