Google+

Корови не винні

titlel

ВИСТАВА-ТРЕНІНГ «КОРОВИ НЕ ВИННІ».
 
ТЕМА:           
Реклама.
МЕТА:
Формування основ сутнісного розуміння реклами, як важливої складової процесу самореалізації.
МАЙСТЕР:
Сергій Трухімович, студія творчих ініціацій CRESPO, автор практичного посібника «Реклама. Конспекти копірайтера».
КОНЦЕПЦІЯ:
Основні принципи реклами – фундамент майбутніх знань про рекламу, а у цьому фундаменті є наріжні камені – певні поняття, що дають змогу зрозуміти сутність реклами як такої. Власне на них і ставиться акцент під час тренінгу.
В цілому пропонується перспективний, підприємливий та конструктивний погляд на рекламу — вільний від негативних стереотипів про неї. Погляд практика, котрий щодня займається створенням рекламних повідомлень.
ФОРМАТ:
«Театр одного копірайтера».  відзначається надзвичайною емоційною насиченістю – це досягається за рахунок активного залучення учасників в процес і через використання тематичних історій (сторітеллінг). Інформація засвоюється легко, доступно, невимушено.
Аудиторія:
Люди, які розуміють, що сьогодні мало бути унікальним — слід вміти себе цікаво представити.
Перш за все тренінг для тих, хто тільки розпочинає знайомство з рекламою (студенти вишів, початкуючі рекламісти та бізнесмени), але також корисний і для тих, хто має початкову базу знань і прагне її систематизувати.
УЧАСНИКИ ОТРИМАЮТЬ:
  1. Методологічні знання про сутність реклами, що відповідають на питання «ЯК? І ЧОМУ?». Це дає змогу ефективніше оперувати фактами, котрі відповідають на питання «ЩО? ДЕ? КОЛИ?».
  2. Засади системного, логічного і послідовного підходу до самореклами і реклами.
  3. Розуміння місця і ролі реклами / самореклами у бізнесі та особистому житті.
СТРУКТУРА: (тривалість 120-150 хв. + 20-30 хв. перерва):
Акт перший
  1. Реклама рулить нашим бізнесом і нашим життям незалежно від нашого бажання.
  2. Практичний інструмент «Дерево реклами» – покрокова реалізація рекламних проектів. Перші ключові питання рекламної діяльності «ХТО МИ?» і «ХТО ВОНИ?».
  3. Бліц-аналіз рекламного проекту. Рольова гра. «Продаємо корову «криво».
Антракт
Акт другий
  1. Бліц-аналіз рекламного проекту. Рольова гра. «Продаємо корову «рівно».
  2. Реклама як інструмент управління цільовою аудиторією. Схема управління.
  3. Золота зірка бізнесу. Місце реклами в корпоративній структурі зовнішньої комунікації бізнесу.
  4. Реклама і PR. П’ять ключових відмінностей.
РОЗДАТКОВІ МАТЕРІАЛИ:
Подаються в електронному вигляді (або в друкованому за бажанням організаторів).
ПРИМІТКА:
Схожий контент і результат ви отримаєте на майстер-класах «Реклама – мистецтво розповідати про себе», або «Самореклама – двигун твого успіху», що відбуваються в межах презентації практичного посібника «Реклама. Конспекти копірайтера».

Напишіть відгук

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Можна використовувати XHTML теґи та атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>