ВИСТАВА-ТРЕНІНГ «КОРОВИ НЕ ВИННІ».
ТЕМА:
Реклама.
МЕТА:
Формування основ сутнісного розуміння реклами, як важливої складової процесу самореалізації.
МАЙСТЕР:
Сергій Трухімович, студія творчих ініціацій CRESPO, автор практичного посібника «Реклама. Конспекти копірайтера».
КОНЦЕПЦІЯ:
Основні принципи реклами – фундамент майбутніх знань про рекламу, а у цьому фундаменті є наріжні камені – певні поняття, що дають змогу зрозуміти сутність реклами як такої. Власне на них і ставиться акцент під час тренінгу.
В цілому пропонується перспективний, підприємливий та конструктивний погляд на рекламу — вільний від негативних стереотипів про неї. Погляд практика, котрий щодня займається створенням рекламних повідомлень.
ФОРМАТ:
«Театр одного копірайтера». відзначається надзвичайною емоційною насиченістю – це досягається за рахунок активного залучення учасників в процес і через використання тематичних історій (сторітеллінг). Інформація засвоюється легко, доступно, невимушено.
Аудиторія:
Люди, які розуміють, що сьогодні мало бути унікальним — слід вміти себе цікаво представити.
Перш за все тренінг для тих, хто тільки розпочинає знайомство з рекламою (студенти вишів, початкуючі рекламісти та бізнесмени), але також корисний і для тих, хто має початкову базу знань і прагне її систематизувати.
УЧАСНИКИ ОТРИМАЮТЬ:
- Методологічні знання про сутність реклами, що відповідають на питання «ЯК? І ЧОМУ?». Це дає змогу ефективніше оперувати фактами, котрі відповідають на питання «ЩО? ДЕ? КОЛИ?».
- Засади системного, логічного і послідовного підходу до самореклами і реклами.
- Розуміння місця і ролі реклами / самореклами у бізнесі та особистому житті.
СТРУКТУРА: (тривалість 120-150 хв. + 20-30 хв. перерва):
Акт перший
- Реклама рулить нашим бізнесом і нашим життям незалежно від нашого бажання.
- Практичний інструмент «Дерево реклами» – покрокова реалізація рекламних проектів. Перші ключові питання рекламної діяльності «ХТО МИ?» і «ХТО ВОНИ?».
- Бліц-аналіз рекламного проекту. Рольова гра. «Продаємо корову «криво».
Антракт
Акт другий
- Бліц-аналіз рекламного проекту. Рольова гра. «Продаємо корову «рівно».
- Реклама як інструмент управління цільовою аудиторією. Схема управління.
- Золота зірка бізнесу. Місце реклами в корпоративній структурі зовнішньої комунікації бізнесу.
- Реклама і PR. П’ять ключових відмінностей.
РОЗДАТКОВІ МАТЕРІАЛИ:
Подаються в електронному вигляді (або в друкованому за бажанням організаторів).
ПРИМІТКА:
Схожий контент і результат ви отримаєте на майстер-класах «Реклама – мистецтво розповідати про себе», або «Самореклама – двигун твого успіху», що відбуваються в межах презентації практичного посібника «Реклама. Конспекти копірайтера».
Корисне чтиво від CRESPO:
Категорії
- БЛОҐОТЕКА
- Конструктивная беззаботность
- Копірайтер. Нормальна анатомія
- НОВИНИ
- СТАТТІ
- Ще 1001 оповідка
Останні публікації
- Фільми для рекламників
- Легендарний посібник-мандрівник повернувся до Львова
- Хмельничани взяли участь у тренінгу Трухімовича «Корови не винні»
- Посібник «Реклама. Конспекти копірайтера» вирушив у всеукраїнську мандрівку
- 17 вересня відправляємо посібник у всеукраїнську мандрівку
Останні коментарі
- Влад до Креатив – наше все або битва між двома офісними будівлями
- Володимир до Фільми для рекламників
- Сергій Трухімович до Оповідь сімдесят третя, у котрій виявляється, що параноя подруга не тільки розвідника, а й селянина
- aweqwe до Оповідь сімдесят третя, у котрій виявляється, що параноя подруга не тільки розвідника, а й селянина
- Nata до Коворкінги України – дослідження Трухімовича
Архіви
хмаринка теґів
6 кольорів
bookcrossing
communa
true colors
Алєкс Конічіва
Вчитися писати
Гроші
Конструктивная беззаботность
Копірайтер
Копірайтер Нормальна анатомія
Копірайтинг
Креативне мислення
Маркетинг
Мета
Опрацювання інформації
Парадокси
Позиціонування
Практична вправа
Приклади креативних рішень
Реклама
Самовдосконалення
Самопізнання
Самореалізація
Самоусвідомлення
Сергій Трухімович
Стати копірайтером
Стереотипи
Стратегія
Творчість
Трухімович
Управління
Цільова аудиторія
Шахразада
відео
книга
конспекти копірайтера
корови не винні
креатив
мандри книги
поради
проект
спільнокошт
торба креативу
тренінг
фондування