Google+

МАЙСТЕР-КЛАС: Командна робота і спілкування з клієнтами. Як уникнути тунельного мислення

Командна робота і спілкування з клієнтами. Як уникнути тунельного мислення.
 
ПРОСТИМИ СЛОВАМИ:           
Як зробити так, щоб клієнти поверталися знову і знову. Про проект в цілому читайте за посиланням.
КОЛИ:

29/11/2017. З 18:30, тривалість 1,5-2 години.

Ви отримаєте персональне запрошення на вказану адресу електронної пошти.

ДЕ:

На платформі myownconference.com.ua

ЧОМУ ЦЕ АКТУАЛЬНО:

Добре, коли вмієш усе. Зле, коли сам усе робиш. Рано чи пізно, довкола вас будуть працювати люди, котрі говоритимуть: «Ми – одна команда». А працівники такі різні. Додайте до того ймовірність, що будь-яку геніальну ідею чи досконалу пропозицію може згубити недолуга реалізація. 

А від любові до ненависті усього один крок. Як, зрештою, і від ненависті до любові.   

ТЕМИ:
  1. Колегіальність та конкурентність.
  2. 5 уроків від гусей для командної роботи 
  3. Лідери та боси. 
  4. Горизонтальна та вертикальна структури управління. 
  5. Три «Н». Новаторство. Наставництво. Наступництво. 
  6. Що таке тунельне мислення і круговий маркетинг. 
  7. Концепція «Партнерства».
  8. Ціна та цінність.
  9. Соматичний маркер – комплекс відчуттів та враження у клієнта після спілкування з вами.
ВАРТІСТЬ:
  • 234 ₴. Оплата карткою. Ви отримаєте персональне посилання на майстер-клас. УВАГА, перш ніж провести оплату, заповніть будь ласка реєстраційну форму https://goo.gl/KvAVuD  
  • Для студентів та працівників УКУ – спеціальна пропозиція, зверніться за контактами, що нижче.
КОНТАКТИ:

ПРИДБАТИ КВИТОК ВСІ ТРЕНІНГИ ПОСІБНИК З РЕКЛАМИ

Напишіть відгук

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Можна використовувати XHTML теґи та атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>