Google+

МАЙСТЕР-КЛАС: Рекламне повідомлення. Структура та принципи творення.

Рекламне повідомлення. Структура та принципи творення.
 
ПРОСТИМИ СЛОВАМИ:           
Розглянемо усі етапи побудови рекламного повідомлення, також і з прикладами. Про проект в цілому читайте за посиланням.
КОЛИ:

15/11/2017. З 18:30, тривалість 1,5-2 години.

Ви отримаєте персональне запрошення на вказану адресу електронної пошти.

ДЕ:

На платформі myownconference.com.ua

ЧОМУ ЦЕ АКТУАЛЬНО:

Писати красиво, зрозуміло і так, щоб продати хочеться не тільки копірайтерам. Ми пишемо чи надсилаємо голосове повідомлення, чи розмовляємо по телефону і… продаємо за допомогою слова. Тож вдоскональте свої письменницькі скіли.

ТЕМИ:
  1. Хто такий копірайтер і що таке копірайтинг.
  2. Структура рекламного повідомлення:
    1. Преамбула
    2. Основна частина.
    3. Резюме чи гасло.
  3. Особливості сприйняття тексту у digital епоху.
  4. Чи мають довгі тексти право на життя?
  5. Модель AIDA.
  6. Креативні прийоми створення преамбули.
  7. Види рекламних повідомлень..
  8. Слова у рекламному повідомленні.
ВАРТІСТЬ:
  • 234 ₴. Оплата карткою. Ви отримаєте персональне посилання на майстер-клас. УВАГА, перш ніж провести оплату, заповніть будь ласка реєстраційну форму https://goo.gl/KvAVuD  
  • Для студентів та працівників УКУ – спеціальна пропозиція, зверніться за контактами, що нижче.
КОНТАКТИ:

ПРИДБАТИ КВИТОК ВСІ ТРЕНІНГИ ПОСІБНИК З РЕКЛАМИ

Напишіть відгук

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Можна використовувати XHTML теґи та атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>