Google+

МАЙСТЕРКЛАС: Хто ми? Філософія успіху

WEBINAR(тема3)_для-статті

Хто ми? Філософія успіху
 
ПРОСТИМИ СЛОВАМИ:           
Як намалювати корпоративний портрет та зрозуміти цілі своєї компанії. Як описати філософію успіху та створити concept-book. Про проект в цілому читайте за посиланням
КОЛИ:
27/09/2017. З 18:30, тривалість 1,5-2 години. Ви отримаєте персональне запрошення на вказану адресу електронної пошти.
ДЕ:

На платформі myownconference.com.ua 

ЧОМУ ЦЕ АКТУАЛЬНО:
Вичерпна відповідь на питання «Хто ми?» має бути не тільки у вашій світлій голові, але у письмовому вигляді у форматі concept-book. Цей документ без перебільшення – головна книга вашої компанії. Вона першоджерело знань про особливості, переваги, принципи роботи, тощо. Вона захищає найважливішу інформацію, зберігає її без викривлень та невдалих інтерпретацій.
ТЕМИ:
  1. Як сформувати відповідь на питання “хто ми?” чи “хто я?”
  2. ОЗНАКИ: Унікальність. Особливості. Переваги.
  3. ЗАСАДИ: Принципи. Місія. Візія. Цінності. Позиціонування.
  4. ІДЕНТИФІКАТОРИ: Корпоративний стиль. Бренд-бук.
  5. Лінійка товарів/послуг, їх характеристика.
  6. Життєвий цикл товару/послуги.
  7. Етапи сприйняття товару/послуги.
  8. Соціальна відповідальність бізнесу.
  9. Інші представники ринку. Репутація. Відгуки.
  10. SWAT-аналіз. Загальний огляд.
ВАРТІСТЬ:
  • 234 ₴. Оплата карткою. Ви отримаєте персональне посилання на майстер-клас. УВАГА, перш ніж провести оплату, заповніть будь ласка реєстраційну форму https://goo.gl/KvAVuD 
  • Для студентів та працівників УКУ – спеціальна пропозиція, зверніться за контактами, що нижче.
КОНТАКТИ:

ПРИДБАТИ КВИТОК ВСІ ТРЕНІНГИ ПОСІБНИК З РЕКЛАМИ

Напишіть відгук

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Можна використовувати XHTML теґи та атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>