Реклама. Наріжні камені (за мотивами вистави-тренінгу «Корови не винні»)
ПРОСТИМИ СЛОВАМИ:
Що таке реклама і яке місце вона займає в моєму особистому і професійному житті. Про проект в цілому читайте за посиланням.
КОЛИ:
20/09/2017. З 18:30, тривалість 1,5-2 години.
Ви отримаєте персональне запрошення на вказану адресу електронної пошти.
ДЕ:
На платформі myownconference.com.ua
ЧОМУ ЦЕ АКТУАЛЬНО:
Реклама – об’єктивний процес. Незалежно від вашого бажання, ви рекламуєте себе, свій бізнес, свою компанію, свою організацію. Рекламу інколи ненавидять. І це відчуття перешкоджає рекламувати себе. Змініть своє ставлення, отримайте практичний підприємливий погляд на рекламу. Адже серед рекламних повідомлень трапляються справжні шедеври.
ТЕМИ:
- Самореалізація та самореклама. Взаємопов’язаність процесів. Реклама, як об’єктивний процес.
- Практичний інструмент «Дерево реклами».
- Перші ключові питання рекламної діяльності «Хто ми?» і «Хто вони?».
- Реклама – маніпуляція чи відкрите спілкування?
- Реклама – управління цільовою аудиторією.
- Універсальна схема управління.
- Реклама і PR. П’ять ключових відмінностей.
- Бліц-аналіз рекламного проекту.
ВАРТІСТЬ:
- 234 ₴. Оплата карткою. Ви отримаєте персональне посилання на майстер-клас. УВАГА, перш ніж провести оплату, заповніть будь ласка реєстраційну форму https://goo.gl/KvAVuD
- Для студентів та працівників УКУ – спеціальна пропозиція, зверніться за контактами, що нижче.
КОНТАКТИ:
- media@crespo.com.ua
- +38 098-843-30-50
ПРИДБАТИ КВИТОК ВСІ ТРЕНІНГИ ПОСІБНИК З РЕКЛАМИ
Корисне чтиво від CRESPO:
Категорії
- БЛОҐОТЕКА
- Конструктивная беззаботность
- Копірайтер. Нормальна анатомія
- НОВИНИ
- СТАТТІ
- Ще 1001 оповідка
Останні публікації
- Фільми для рекламників
- Легендарний посібник-мандрівник повернувся до Львова
- Хмельничани взяли участь у тренінгу Трухімовича «Корови не винні»
- Посібник «Реклама. Конспекти копірайтера» вирушив у всеукраїнську мандрівку
- 17 вересня відправляємо посібник у всеукраїнську мандрівку
Останні коментарі
- Влад до Креатив – наше все або битва між двома офісними будівлями
- Володимир до Фільми для рекламників
- Сергій Трухімович до Оповідь сімдесят третя, у котрій виявляється, що параноя подруга не тільки розвідника, а й селянина
- aweqwe до Оповідь сімдесят третя, у котрій виявляється, що параноя подруга не тільки розвідника, а й селянина
- Nata до Коворкінги України – дослідження Трухімовича
Архіви
хмаринка теґів
6 кольорів
bookcrossing
communa
true colors
Алєкс Конічіва
Вчитися писати
Гроші
Конструктивная беззаботность
Копірайтер
Копірайтер Нормальна анатомія
Копірайтинг
Креативне мислення
Маркетинг
Мета
Опрацювання інформації
Парадокси
Позиціонування
Практична вправа
Приклади креативних рішень
Реклама
Самовдосконалення
Самопізнання
Самореалізація
Самоусвідомлення
Сергій Трухімович
Стати копірайтером
Стереотипи
Стратегія
Творчість
Трухімович
Управління
Цільова аудиторія
Шахразада
відео
книга
конспекти копірайтера
корови не винні
креатив
мандри книги
поради
проект
спільнокошт
торба креативу
тренінг
фондування