Google+

МАЙСТЕРКЛАС: Цільова аудиторія: “хто вони”?

WEBINAR(тема5)_для-статті

Цільова аудиторія: “хто вони”?
 
ПРОСТИМИ СЛОВАМИ:           
Як створити портрет свого покупця, котрий ідеально підходить саме вам. Про проект в цілому читайте за посиланням
КОЛИ:

25/10/2017. З 18:30, тривалість 1,5-2 години.

Ви отримаєте персональне запрошення на вказану адресу електронної пошти. 

ДЕ:

На платформі myownconference.com.ua 

ЧОМУ ЦЕ АКТУАЛЬНО:
На кожен товар свій покупець, проте знайти саме свою аудиторію інколи буває доволі складно. Щоб ваш бізнес став прибутковим, варто розуміти й знати цільову аудиторію. Коли ви чітко знаєте “Хто вони?”, ви краще збагнете їхні потреби, мрії, бажання. Та зрозумієте як ваші переваги стають цінною вигодою для покупця.
ТЕМИ:
  1. Цільова аудиторія: характеристики, основні класифікації, ступені лояльності.
  2. Основні мотиваційні категорії.
  3. Хто цільова аудиторія № 1 будь-якої компанії?
  4. Що хочуть люди: класифікація потреб аудиторії.
  5. Когнітивний диссонанс та реакція на нього.
  6. 5 С реклами.
  7. Принцип “Лови рибу, там де вона є”.
ВАРТІСТЬ:
  • 234 ₴. Оплата карткою. Ви отримаєте персональне посилання на майстер-клас. УВАГА, перш ніж провести оплату, заповніть будь ласка реєстраційну форму https://goo.gl/KvAVuD  
  • Для студентів та працівників УКУ – спеціальна пропозиція, зверніться за контактами, що нижче.
КОНТАКТИ:

ПРИДБАТИ КВИТОК ВСІ ТРЕНІНГИ ПОСІБНИК З РЕКЛАМИ

Напишіть відгук

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Можна використовувати XHTML теґи та атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>