ВИСТАВА-ТРЕНІНГ «У ВАННІЙ З АРХІМЕДОМ»
ТЕМА
Пошук нових ідей для власного розвитку: бізнес / життя / діяльність.
МЕТА
Практичне ознайомлення із основними принципами творчого процесу і найпростішими креативними методиками.
МАЙСТЕР
Сергій Трухімович, студія творчих ініціацій CRESPO, автор практичного посібника «Реклама. Конспекти копірайтера».
КОНЦЕПЦІЯ
Що відбувається у нашій голові під час створення нового? під час активного пошуку нового рішення? З однієї сторони цей процес так і залишиться для нас таємницею.
Але з іншої? З іншої сторони ми чітко знаємо, що творчий процес має послідовні фази.
Через ці фази (свідомо чи несвідомо, краще, звісно, перше) проходить кожен творець / новатор / винахідник / бізнесмен / копірайтер / кріейтор / письменник.
Яскравим прикладом перебігу творчого процесу є Архімед. Саме він і допоможе нам осягнуту усі фази творчого процесу.
Також на тренінгу ви випробуєте на практиці ефективні та прості креативні методики.
ФОРМАТ
«Театр одного копірайтера». відзначається надзвичайною емоційною насиченістю – це досягається за рахунок активного залучення учасників в процес і через використання тематичних історій (сторітеллінг). Інформація засвоюється легко, доступно, невимушено.
АУДИТОРІЯ
Тренінг зацікавить в першу чергу тих, хто тільки починає знайомитися з творчістю як такою, і хто хоче здобути певної впевненості в тому, що йому вдасться творити нове. Адже коли починаєш творити, виникають питання «Як?» і «Чому?» і на них ви отримаєте ґрунтовну відповідь
УЧАСНИКИ ОТРИМАЮТЬ
I Безпосередні результати:
1) Основні тези для розуміння / уявлення що таке:
a) Креативне мислення;
b) Фази творчого процесу;
c) Найпростіші креативні методики.
2) Практичний досвід:
a) Групової роботи над пошуком нових ідей;
b) Генерація нових ідей;
c) Feedback (зворотній зв’язок) групи для моніторингу власної роботи.
II Пролонговані результати:
1) Отримання інструментів для подальшої практичної роботи у напрямку генерації нових ідей.
2) Визначення та розуміння ключових понять креативного процесу, котре полегшує подальше вдосконалення і пошук інформації, щодо цієї теми.
СТРУКТУРА (тривалість від 180 хв. + 20-30 хв. перерва, можливий одноденний формат):
1) Золота зірка бізнесу (корпоративна структура зовнішньої комунікації бізнесу: ідея, мета, ключові напрямки реалізації).
2) Практична вправа «Генерація ідеї» (перший етап).
3) Два важливі інформаційні блоки необхідні для пошуку нової ідеї:
a) Моя (наша) філософія успіху;
b) Моя (наша) цільова аудиторія;
4) Практична вправа «Генерація ідеї» (другий і третій етапи).
5) Креативне мислення. Що це таке?
6) Фази творчого процесу. Найпростіші креативні методики.
7) Практична вправа «Генерація ідеї» (заключні етапи).
РОЗДАТКОВІ МАТЕРІАЛИ:
Подаються в електронному вигляді
.
ПРИМІТКА:
Окремо в природі існує тренінг «Креатив у бізнесі» що проводиться в межах різних навчально-освітніх проектів.
Корисне чтиво від CRESPO:
Категорії
- БЛОҐОТЕКА
- Конструктивная беззаботность
- Копірайтер. Нормальна анатомія
- НОВИНИ
- СТАТТІ
- Ще 1001 оповідка
Останні публікації
- Фільми для рекламників
- Легендарний посібник-мандрівник повернувся до Львова
- Хмельничани взяли участь у тренінгу Трухімовича «Корови не винні»
- Посібник «Реклама. Конспекти копірайтера» вирушив у всеукраїнську мандрівку
- 17 вересня відправляємо посібник у всеукраїнську мандрівку
Останні коментарі
- Влад до Креатив – наше все або битва між двома офісними будівлями
- Володимир до Фільми для рекламників
- Сергій Трухімович до Оповідь сімдесят третя, у котрій виявляється, що параноя подруга не тільки розвідника, а й селянина
- aweqwe до Оповідь сімдесят третя, у котрій виявляється, що параноя подруга не тільки розвідника, а й селянина
- Nata до Коворкінги України – дослідження Трухімовича
Архіви
хмаринка теґів
6 кольорів
bookcrossing
communa
true colors
Алєкс Конічіва
Вчитися писати
Гроші
Конструктивная беззаботность
Копірайтер
Копірайтер Нормальна анатомія
Копірайтинг
Креативне мислення
Маркетинг
Мета
Опрацювання інформації
Парадокси
Позиціонування
Практична вправа
Приклади креативних рішень
Реклама
Самовдосконалення
Самопізнання
Самореалізація
Самоусвідомлення
Сергій Трухімович
Стати копірайтером
Стереотипи
Стратегія
Творчість
Трухімович
Управління
Цільова аудиторія
Шахразада
відео
книга
конспекти копірайтера
корови не винні
креатив
мандри книги
поради
проект
спільнокошт
торба креативу
тренінг
фондування