Google+

У ванній з Архімедом

ВИСТАВА-ТРЕНІНГ «У ВАННІЙ З АРХІМЕДОМ»
 
ТЕМА
Пошук нових ідей для власного розвитку: бізнес / життя / діяльність.

МЕТА
Практичне ознайомлення із основними принципами творчого процесу і найпростішими креативними методиками.

МАЙСТЕР
Сергій Трухімович, студія творчих ініціацій CRESPO, автор практичного посібника «Реклама. Конспекти копірайтера».

КОНЦЕПЦІЯ
Що відбувається у нашій голові під час створення нового? під час активного пошуку нового рішення? З однієї сторони цей процес так і залишиться для нас таємницею.
Але з іншої? З іншої сторони ми чітко знаємо, що творчий процес має послідовні фази.
Через ці фази (свідомо чи несвідомо, краще, звісно, перше) проходить кожен творець / новатор / винахідник / бізнесмен / копірайтер / кріейтор / письменник.
Яскравим прикладом перебігу творчого процесу є Архімед. Саме він і допоможе нам осягнуту усі фази творчого процесу.
Також на тренінгу ви випробуєте на практиці ефективні та прості креативні методики.

ФОРМАТ
«Театр одного копірайтера».  відзначається надзвичайною емоційною насиченістю – це досягається за рахунок активного залучення учасників в процес і через використання тематичних історій (сторітеллінг). Інформація засвоюється легко, доступно, невимушено.

АУДИТОРІЯ
Тренінг зацікавить в першу чергу тих, хто тільки починає знайомитися з творчістю як такою, і хто хоче здобути певної впевненості в тому, що йому вдасться творити нове. Адже коли починаєш творити, виникають питання «Як?» і «Чому?» і на них ви отримаєте ґрунтовну відповідь
 
УЧАСНИКИ ОТРИМАЮТЬ
I Безпосередні результати:
1) Основні тези для розуміння / уявлення що таке:
a) Креативне мислення;
b) Фази творчого процесу;
c) Найпростіші креативні методики.
2) Практичний досвід:
a) Групової роботи над пошуком нових ідей;
b) Генерація нових ідей;
c) Feedback (зворотній зв’язок) групи для моніторингу власної роботи.
II Пролонговані результати:
1) Отримання інструментів для подальшої практичної роботи у напрямку генерації нових ідей.
2) Визначення та розуміння ключових понять креативного процесу, котре полегшує подальше вдосконалення і пошук інформації, щодо цієї теми.

СТРУКТУРА (тривалість від 180 хв. + 20-30 хв. перерва, можливий одноденний формат):
 1) Золота зірка бізнесу (корпоративна структура зовнішньої комунікації бізнесу: ідея, мета, ключові напрямки реалізації).
 2) Практична вправа «Генерація ідеї» (перший етап).
 3) Два важливі інформаційні блоки необхідні для пошуку нової ідеї:
 a) Моя (наша) філософія успіху;
 b) Моя (наша) цільова аудиторія;
 4) Практична вправа «Генерація ідеї» (другий і третій етапи).
 5) Креативне мислення. Що це таке?
 6) Фази творчого процесу. Найпростіші креативні методики.
 7) Практична вправа «Генерація ідеї» (заключні етапи).

РОЗДАТКОВІ МАТЕРІАЛИ:
Подаються в електронному вигляді
.
ПРИМІТКА:
Окремо в природі існує тренінг «Креатив у бізнесі» що проводиться в межах різних навчально-освітніх проектів.
 

Напишіть відгук

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Можна використовувати XHTML теґи та атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>