Трухімович ставив собі запитання, знаходив відповіді, багато працював і працює над собою. Як йому вдається не втрачати гармонію та продовжувати творити у такій непростій, та креативно виснажливій сфері, як реклама:
«Я виробив собі імунітет: якщо лунає якась критика моєї роботи, я знаю, що в цих словах немає стосунку персонально до мене, оцінюють тільки ту працю, яку я зробив. Якщо так вважатимеш, то ти спокійно будеш реагувати на це. Є замовник, він має рацію, хоче щось змінити, тому ти продуктивно працюєш далі і отримуєш результат та прибуток. Але потім проходить час, і ти розумієш: те, що хвалять твою роботу – теж не стосується тебе, а лишень того, що ти робиш. Саме це допомагає бути адекватним, бо в іншому випадку дуже швидко виростає корона.»
Цінна порада, дуже рекомендуємо прислухатись. А інші цікаві думки креативного самурая читайте у наступних публікаціях, нам ще є що розповідати.