True colors of Трухімович.
УКУ.

Сьогодні говоритимемо не тільки про кольори, а ще й про освіту Сергія Трухімовича. Цікаво, а де вчать на креативних самураїв? Про це він нам зараз і розповість:

«Я навчався в медичному університеті, а перед тим – у медучилищі, там я вчився мені було цікаво, навіть диплом з відзнакою отримав. А в університеті було інакше навчання: більше життєвого досвіду, самостійності. Якщо говорити про мою освіту, то це складне питання. Навчання на медичному – було скоріше рішенням родини, хоча, в принципі, я тоді був не проти. Потім відчув, що варто щось змінити і зрозумів, що доведеться вчитись самому.»
І таки навчився. Навики рекламіста та копірайтера Трухімович отримував самотужки, і далі продовжує вчитись. А ще й викладає в одному з університетів Львова:

«Колись я потрапив в УКУ на Свєнціцького, я не пригадую достеменно чого я туди зайшов, розглянув все, відчув атмосферу, і у мене виникла думка, думка-бажання: працювати у цьому університеті викладачем. Це була декларація мого наміру. І через 3-4 роки (не одразу здійснилось бажання) моя знайома розповіла про те, що в УКУ відкривається Школа журналістики та є потреба у викладачі з реклами. Я надіслав листа, й от з того часу я є викладачем Школи журналістики УКУ. І дуже з того тішусь.»

«УКУ – це якесь маленьке диво у моєму житті. Якось так сталося. Почалось із бажання, яке потім здійснилось. Це така дуже велика спільнота, яка крім викладацької роботи, може тобі запропонувати щось набагато більше. Саме тому цей «синій УКУ-колір» для мене приємний і дружелюбний.
Тут є програма, в межах якої треба слідувати, але з іншого боку – ти не обмежений у формах подачі матеріалу. А ще студенти особливі. Коли іде набір студентів в УКУ, то уже є певний фільтр: сюди приходять люди, які хочуть більшого, і вони не будуть задоволені низьким рівнем освіти. А це і тебе, як викладача, підштовхує готуватися на якісному рівні. Взагалі, викладацька робота дозволяє систематизувати свої знання.»

Зараз існує тренд на відкриття приватних шкіл, а рекламних – в Україні не так і багато. Нам стало цікаво, чи не хотів би Трухімович відкрити власну, адже йому є чого навчити, посібник уже свій написав, думаєте, планує? А що скаже сам маестро?

«Якщо говорити про рекламні школи, то зараз ринок потребує менеджерів з реклами, я б їх скоріше називав менеджерами рекламних проектів. Люди, які працюють у конкретному ЗМІ, там є рекламний відділ, що продає рекламні площі. Є фахівці, які цим займаються, але їх ніхто не навчає. Вони приходять на роботу і там вчаться, а ринок доволі конкурентний. От саме в цьому є виклик та потреба. Варто було б створити школу, де б саме таке вчили. Бачення як робити такий заклад у мене є. Чи буду його робити? Це ще великий знак питання.»

Якщо Сергій Трухімович таки організує рекламну школу, то ми, вам, шановні читачі, обов`язково про це повідомимо. Зараз же у нього можна вчитись на різних тренінгах, зустрічах, читаючи його книги, ну і наш блог, звичайно.
True colors of Трухімович
А який колір тобі більше до вподоби?
Інші матеріали