Google+

Важливе введення у нормальну анатомію

Доброго …, шановні Читачі.

Позаяк Ви читаєте електронну версією книги «Копірайтер. Нормальна анатомія», то перш ніж приступити до публікації вмісту кожного розділу, окремо мусимо повідомити про різні речі.

Всі оті речі, про які мусимо повідомити, займають своє місце у друкованій версії цієї книги, хоча самої друкованої версії поки що не існує. Ось такий парадокс, але так воно є.

І от, аби спробувати передати всі нюанси друкованого видання, пишемо цей розділ і поміщаємо сюди різне.

А ви уявляйте собі, що відкриваєте книгу.

Почнемо з обкладинки.



От ви буцім відкрили книгу. Тепер на одній сторінці ви читаєте про копірайтинг, а на наступній сторінці – одне оголошення на правах реклами.

 


Копірайтинг (від англ. Copywriting) – професійна діяльність з написання рекламних і презентаційних текстів. Такими можна вважати усі тексти, котрі безпосереднім чи непрямим чином рекламують товар, компанію, послугу, людину чи ідею. Спеціалістів, котрі займаються копірайтингом, називають копірайтерами.

Слово «копірайтинг» – це англійське «Copywriting» в українській транскрипції. «Copy» у цьому випадку перекладається як рукопис чи текстовий матеріал, «writing» походить від «write» – писати. Треба зазначити, що слово «Copywriting» навіть в англійській мові є неологізмом, через що у словниках поки що відсутнє.

«Копірайтер» (Copywriter) ж трактується як «письменник текстів рекламного і пропагандистського характеру» (a writer of advertising or publicity copy).

 Матеріал із Вікіпедії – вільної енциклопедії

Оголошення

Продаються мозги, 1975 року випуску, б/в, в ідеальному стані, з 2004-го успішно задіяні у письменництві: реклама (копірайтинг) і художня література. Вага ≈ 1,3 кг; IQ (коефіцієнт інтелекту) ≈ 100-110; EI (емоційний інтелект) ≈ 2,0; Творчий Інтелект високий; загальна робоча площа ≈ 20 м2; присутня ефективна комунікація та взаєморозуміння між правою і лівою півкулями (повнопівкульне мислення); адекватні; здатні інтегруватися у будь-який проект та забезпечувати його результативний концептуально-креативний супровід. Тел. в Україні: 067-862-30-21


Зараз вам потрібно уявити, що вищенаведені тексти прикрашають собою якісь віртуальні двері з написом «Вхід». А може це й не двері. Але свого часу «вхід Автора у цю книгу» відбувся. Тому вважаю за потрібне згадати про цю подію.

 


«Натхнення для бізнесу»

leolebook.com.ua

 ВХІД

 Якогось серпня 2011 року Сергій Трухімович з цієї книги мав приємність познайомитися з Олегом Прокудою, Автором надзвичайно цікавого, перспективного та прибуткового проекту: книгарня нового формату «Leole book», що успішно працює під багатообіцяючим гаслом «Натхнення для бізнесу».

Власне Олег Прокуда й наштовхнув, підказав, надихнув, на роботу над цією книгою.

Через це, гадаю, варто про нього згадати на самому початку, одразу після епіграфу, після цитати з Вікіпедії, після успішної спроби продати мозги, та продукти їх інтелектуальної життєдіяльності.

Отож, рекомендую:

Олег Прокуда. «Leole book».«Натхнення для бізнесу».

 

 PS.:

Часто у мене в житті бувають такі ситуації, коли планую відвідати якийсь захід, відповідно маю на меті щось одне: послухати там музику, вірші, чи подивитися на витвори сучасного малярства…

Однак буває так, що прийшовши на той захід, розглядаюся довкола і раптом в очі впадає якесь оголошення, повідомлення, щось таке, що несе певну інформацію. І прочитавши її розумію – прийшов сюди, аби отримати цю інформацію.

Зрозуміло, що після такого розуміння подальше перебування на тому заході є просто марнуванням свого часу.

Це я до того, що, можливо, ви хотіли переглянути, полистати цю книгу «Копірайтер. Нормальна анатомія», аби вирішити для себе, чи варто її купувати, і от відкрили й дізналися про «Leole book» та зрозуміли, що вам була потрібна саме ця інформація.

Якщо це так, то далі переглядати цю книгу персонально для вас безглуздо, надто її купувати (хіба комусь в подарунок) – ви вже отримали те, що потрібно у цю мить вашого, можливо, навіть, і щасливого життя.

Якщо ж хочеться більшого, гортайте далі.


Ну а тепер, як і в кожній книзі, ви натрапляєте на зміст. Погляд у майбутнє. Що ви отримаєте, читаючи цю книгу.

 


ПЕРЕДМОВА

З РУЧКОЮ В РУКАХ

ПРО ЩО І ДЛЯ КОГО

ПРО ГАРАНТІЇ

ПРОЩАННЯ ЗІ СТЕРЕОТИПАМИ

ПОКЛИКАННЯ

ТРАНСМЕНТАЛЬНИЙ EXPRESS

10 000 ГОДИН

ВОЗЛЮБИ БЛИЖНЬОГО СВОГО

КОНСТРУКТИВНИЙ ПОФІГІЗМ

НЕ НОРМАЛЬНЕ МИСЛЕННЯ

МЕХАНІКА КРЕАТИВНОСТІ

ДЕТЕКТОР ВНУТРІШНІХ СПРАВ

ТВОРЕЦЬ І ТВОРЕЦЬ

КРІАТІФ ПІД КАЙФОМ

ДЕПРЕСНЯК ТА ЙОГО ДРУЗІ

10 Z КОПІРАЙТЕРА

ДОХЛІ КОНІ ТА КРЕАТИВНІ РІШЕННЯ

FUCKТИ ПРО МОЗГИ

ВИХІД


Вітаю вас, ви перегорнули ще одну сторінку і зараз побачите передмову. Раджу прочитати, аби знати як потім реагувати на нові публікації книги «Копірайтер. Нормальна анатомія» від Сергія Трухімовича.

 


ПЕРЕДМОВА

 Колись я радісно і самовіддано навчався у медичному університеті. І одним з перших серед численних корисних та влучних висловів, що були популярні серед студентів-медиків і які, наче цінний здобуток мудрості, з вуст у вуста передавалися від покоління до покоління, почув наступний (перекладаю з російської)

Все ж лікарем ти можеш і не стати

Втім, терапевтом бути мусиш

 

Для цієї книги перефразую:

Письменником ти можеш і не стати

Але писати вміти маєш право

 

Коли ж це, писати?

Ну хоча би тоді, коли складаєте ділового чи романтичного листа, чи готуєте доповідь, чи презентацію проекту, чи просто викладаєте свої думки на папері.

 

І от, якщо ви чітко відчуваєте у собі потребу систематичного, різнотематичного писання…

І якщо разом з тим відчуваєте, що вам щось заважає писати, відволікає від писання.

Чи бракує чогось, аби писати, щонайменше зрозуміло…

То Сергій Володимирович Трухімович написав особисто для вас цю книгу.

Ну, звісно, не так, що я особисто, конкретно про вас думав, але…

 

Але Автору цієї книги добре знайомі такі ситуації, коли легше сказати, аніж написати…

Між іншим, оце щойно пригадалося. Коли до мене звертаються люди з якимись усними пропозиціями, то якщо виникає бажання з ними одразу попрощатися, прошу: «Надішліть, будь-ласка, в електронному вигляді, у листі». У 80% випадків люди пропадають з мого життя. Буває назавжди…

Так я продовжу передмову…

А писати, с**а, треба, бо просять інтерв’ю і скидають десь зо 20 запитань, і на них треба писати відповіді.

Сергій Володимирович, тут інтерв’ю треба написати.

Скидай на мило, подивлюся.

Добре, що Трухімович поряд, і добре, що ви з ним давно знайомі і тому він в темі вашого бізнесу і йому можна просто скинути ті запитання без додаткових пояснень чи не приведи господи, письмових коментарів.

О, ще пригадав.

Маркетологи впевнено і дещо зверхньо дивляться мені в очі через скельця модних окулярів, склавши руки на грудях запевняють, що все знають, що все розуміють, що вся інформація в них є, тільки в голові, не на папері, а в голові…

Добре, що Трухімович вміє, і в нього є, як то кажуть, «зчеплення з табуреткою», і ви можете до нього звернутися…

А якщо…

І на випадок отих численних «якщо» існує ця книга.

Словом, будете розвивати і вдосконалювати вже існуючий навик писання. Точніше розвивати свій талант письменника рівно настільки, наскільки вам його треба.

Якщо справді треба.

Письменником ти можеш і не стати

Але писати вміти маєш право

 

Хоча можете і не розвивати та вдосконалювати, а просто читати цю книгу та дізнаватися більше про творчість і процес письменництва, з яким ви вряди-годи та й пересікаєтеся.

 

…бо Трухімович:

  1. Письменник – пише художні книжки.
  2. Копірайтер – знову ж таки письменник, але вже рекламних повідомлень.
  3. Терпеливий дослідник – має, як говорилося вище, «зчеплення з табуреткою»: йому подобається спостерігати за собою і процесом перебігу творчих процесів; також він вміє усю отриману інформацію доступно, цікаво, докладно описати.

Ну от у наразі все. Далі буде. Шукайте цьому блозі


Напишіть відгук

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Можна використовувати XHTML теґи та атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>