Як Трухімович проводив креативну медитацію в CoMMuna
Зимова депресія часом спіткає й креативних людей. Тому кожен, хто генерує ідеї має знати способи, як позбутись творчої кризи та створити щось незвичайне. Саме про такі способи і розповідав креативний самурай Сергій Трухімович.
Ви колись уявляли себе геометричним об’єктом, явищем природи чи твариною? А от учасники Креативної медитації уявляли! Більше того, вони презентували себе через ці об’єкти. І це не пуста розвага, це одна із креативних методик, про які розповідав Сергій Трухімович.

Процес генерації ідей не має припинятись, творчі люди мають постійно вигадувати нові концепти. У цьому випадку застій чи творча криза – величезна проблема. Прикладні поради і техніки, як вийти із такої сумної ситуації отримали учасники творчої медитації в CoMMuna.
Сергій Трухімович, рекламіст зі стажем, викладач Школи журналістики УКУ і автор практичного посібника «Реклама. Конспекти копірайтера» поділився своїм досвідом та прикладними механізмами, як створити цікаву ідею і де брати натхнення для цієї роботи.

Учасники Креативної медитації відтепер забудуть про будь-які творчі кризи. Ти теж так хочеш? Тоді фондуй оновлене і доповнене видання практичного посібника «Реклама. Конспекти копірайтера» на ресурсі Спільнокошт на 155 гривень. Тоді ти гарантовано отримаєш примірник якісної української книги з реклами. Не віриш, що таке щастя існує? Переглянь демо-версію книги і пересвідчись, наскільки посібник цікавий та корисний!
Інші матеріали