Оповідь п’ятнадцята, котра хоча і є відлунням попередніх двох, все ж має свою унікальність
- Вер
- 06
- Автор Сергій Трухімович
- Опубліковано в Ще 1001 оповідка
Ось думаю я, о шановний Читачу, як потрапити мені з берега однієї оповіді на протилежний берег наступної, не замочивши при цьому ніг?
І ніби місток є — спільна тема «Реклама», але рояться довкола моєї голови і джумлять, наче бджоли, численні слова, та все не ті…
Що ж, прийдеться мені роззутися і босоніж піти вбрід — слава Аллаху тут стрімка ріка часу неглибока й не широка.
А поки я, о терпеливий Читачу, полощу свої ноги у вологій прохолоді ріки цієї, довіряю тобі потримати один маленький історичний факт з вагомими наслідками для великої країни. Передаю тобі його дослівно, так, якби поважний пан Деніел Бурстін, нехай Аллах буде прихильним до нього, дослідник, котрий звернув увагу на цей факт, власною персоною стояв тут, поряд зі мною, полощучи, як і я п’яти, та говорив (для твоєї зручності, о шановний Читачу, перекладаю одразу на зрозумілу тобі мову):
«Ніколи не було рекламної кампанії більш обурливої, більш брутальної, та такої, що безсоромно перекручувала б інформацію про наявний стан справ, аніж та, за посередництвом якої пропагандисти американських колоній затягали в них поселенців.
Брошури, видані в Англії XVII-го сторіччя, а деякі навіть і раніше, були переповнені багатообіцяючими перебільшеннями, напівправдою і свідомою брехнею впереміш з фактами, котрі в наш час безсумнівно слугували би підставою для заборонної постанови зі сторони Федеральної торгової комісії.
Обіцяли все — золото і срібло, джерела молодості, незліченну кількість риби і дичини. І дещо з цього поселенці дійсно знайшли.
Цікаво прикинути на око скільки часу потрібно було б на заселення континенту, якби не було такого стимулу зі сторони підприємливих рекламодавців? І який вплив зробив на формування американської цивілізації той факт, що в цій країні відбувався своєрідний природний відбір людей, що готові залюбки вірити рекламі?».
Є над чим подумати, чи не так?
Мені, о проникливий Читачу, наприклад пригадується приказка: «Що українцеві сало, то мусульманину — гріх».
І врахуй, о Читачу, коли рекламуватимеш себе, що психологічна модель поведінки твоєї цільової аудиторії може бути відмінної від моделі американської. Тому підхід, що добре працює там, не завжди ефективний в іншому місці.
А наразі годі про рекламу…
Та й в ноги мені вже зимно від довгого ходіння по ріці часу.
Корисне чтиво від CRESPO:
Категорії
- БЛОҐОТЕКА
- Конструктивная беззаботность
- Копірайтер. Нормальна анатомія
- НОВИНИ
- СТАТТІ
- Ще 1001 оповідка
Останні публікації
- Фільми для рекламників
- Легендарний посібник-мандрівник повернувся до Львова
- Хмельничани взяли участь у тренінгу Трухімовича «Корови не винні»
- Посібник «Реклама. Конспекти копірайтера» вирушив у всеукраїнську мандрівку
- 17 вересня відправляємо посібник у всеукраїнську мандрівку
Останні коментарі
- Влад до Креатив – наше все або битва між двома офісними будівлями
- Володимир до Фільми для рекламників
- Сергій Трухімович до Оповідь сімдесят третя, у котрій виявляється, що параноя подруга не тільки розвідника, а й селянина
- aweqwe до Оповідь сімдесят третя, у котрій виявляється, що параноя подруга не тільки розвідника, а й селянина
- Nata до Коворкінги України – дослідження Трухімовича