У кого вчитися? У креативника, який придумав "геніальний" маркетинговий хід - назвати ковбасу "Чорнобаївка" та розшифрувати ЗСУ, як "Збройні Сухарики України"? Чи в притомних людей, які розуміють відповідальність за свою роботу в рекламі та промо?
Питання далеко не риторичне, адже сьогоднішні студенти вже завтра прийматимуть рішення щодо креативів у рекламних кампаніях. І хочеться, аби наші майбутні колеги створювали не короткочасний хайп сумнівної якості, а цікаві соціальноорієнтовані проєкти, які транслюватимуть важливі для нашого українського суспільства цінності. Тим більше, що попри навалу "байрактарщини" є багато сильних робіт.
Дякую Ельзі Сагурі за те, що відгукнулася, розповісти студентам про ситуативку, про крінж і про те, як правильно організувати медійну присутність під час війни.
Відеозапис лекції нижче. Також читайте іншу статтю на тему ситуативки під час війни у нашому блозі.
Тематика лекції:
Що таке ситуативний маркетинг і навіщо він брендам.
Чому горілка "Байрактар" і ковбаса "Чорнобаївка" приносять шкоду суспільству.
Навіщо бренди паразитують на патріотичній та військовій символіці у рекламних комунікаціях під час війни.
Приклади вдалого ситуативного маркетингу під час війни.
Як правильно комунікувати під час війни з користю і для бренду, і для ЗСУ.