Розповім вам про найдовшу рекламну кампанію ever. Як ви думаєте, хто? Горілка “Absolut”.
Кампанія називалася “Absolut Perfection”, розпочалася в 1980-му, тривала 25 років.
За цей час було випущено 1500 рекламних постерів. І це не кількість екземплярів. Кожен окремий постер мав свою окрему ідею, пов’язану з головним гаслом кампанії “Absolut Perfection”.
Результати кампанії. Продажі зросли з 10 000 ящиків в 1980-му до 4,5 мільйона у 2000-му. До 1982 року Absolut Vodka обійшла головного фінського конкурента, який вийшов на американський ринок десятьма роками раніше.
В 1985 році було обігнано найбільшого російського конкурента, що зробило Absolut Vodka провідною імпортною горілкою в США.
Всього через шість коротких років після перших продажів у Бостоні, Absolut Vodka увійшла до топ-100 найбільш продаваних алкогольних напоїв у світі за версією міжнародного торгового журналу. З 1994 року Absolut Vodka входить до десятки найкращих міжнародних алкогольних брендів преміум-класу.