Присутність ситуативних реакцій компанії чи бренду говорить про те, що ми справжні, маємо почуття гумору і так само, як і наші клієнти слідкуємо за подіями і проживаємо їх, відчуваючи ті чи інші емоції.
Відтак розуміти, як працює ситуативний маркетинг, як не втрапити в халепу під час інтеграції у чужі події, є важливою навичкою для маркетолога, підприємця чи медійника.
Для швидкої й змістовної інтеграції в тему розробили окремий майстер-клас:
Концепція подієвості. Як події формують діяльність компаній та впливають на отримання прибутків.
Що таке “ситуація” і як зрозуміти, чи варто в неї інтегруватися.
Події, що відбуваються не з нами, але можуть стати нашим інфоприводом. Розгляд кейсів: а) календарні (Різдво, День Матері, професійні свята, День Незалежності, Великдень тощо; б) гарячі події (політичне життя, життя зірок, рекламні проєкти тощо.
Створення та виведення окремих продуктів для інфоприводу також в контексті інтеграції в події.
Коронамаркетинг як приклад тривалої і багатоступеневої медійної активності, пов’язаної з однією темою.
Ситуативний маркетинг під час війни. Чому “байрактарщина” шкідлива. Приклади вдалих кейсів.
Резюме: Ознаки та характеристики ситуативного маркетингу.