Сергій, креативний самурай, Трухімович, копірайтер і бренд-стратег, автор подкасту “Трохи Мович” провів у Стрию тренінг з копірайтингу для підлітків у Стрию.
Короткий, двогодинний тренінг чітко і на практичних прикладах дав важливі базові знання про копірайтинг: з чого починати і як знаходити креативність.
В межах тренінгу пояснив копірайтинг як елементу продажів. Також було представлено креативні методики створення рекламного повідомлення.
Короткий опис тематики:
"Продайте мені ручку". Розбір діалогу, в якому відбувається продаж. Розуміємо з чого все починається.
Якою є функція реклами і що таке інсайт і для чого він потрібен.
Ціннісна пропозиція. З чого складається і як сформулювати.
Модель AIDA як структура рекламного повідомлення з прикладами.
Креативні преамбули у написанні рекламного повідомлення: яскравий початок, що привертає увагу. З прикладами.