Розповім вам сьогодні про customer journey – шлях клієнта — з висновками по комунікаціях. Там спочатку буде про кліщів та аналізи крові, а десь в середині перейдемо до розбору польотів і буде користь.
Мушу усю передісторію викласти для повноти клінічної картини, щоб ви побачили логіку думок, суджень, рішень та вчинків. Та й зрозуміти, врешті, до яких інколи глибин варто докопуватися під час якісних досліджень своєї цільової аудиторії.
Проблема. В кімнаті спектно, треба відчинити вікно для свіжого повітря. Але шум з вулиці заважає робити аудіозапис.
Хибне рішення клієнта. О, куплю звукоізоляційну штору. І він телефонує й замовляє цю штору. Добре що продавець уточнив ситуацію і підказав правильне рішення: купити рекуператор, який дасть доступ свіжого повітря і можна буде закрити вікно, бо штора не рішає.
Розумієте. Чувак купив би штори і проблему би свою не вирішив.