У 64-му епізоді подкасту "Трохи Мович, спілкуючись з креативною агенцією “Drama Queen”, я вже згадував про ці рекламні кампанії від Apple, але вирішив докладніше на них зупинитися, бо там було багато цікавих деталей. А бонусом розповім ще й про маніфест “Think different”.
Цікавий факт, McIntosh — це сорт національного яблука Канади. Плід має червоно-зелену шкірку, терпкий смак і ніжну білу м'якоть, дозріває наприкінці вересня. Вважається універсальним яблуком, придатним як для приготування страв, так і для вживання в сирому вигляді.
Цікавий факт. У 2004-му до 20-ти ліття виходу реклами “1984” спот перезняли. Сюжет лишився той самий, лишень жінка бігла з Ipod-ом у білих фірмових навушниках.
Жодна критика, вашої роботи, у тому числі агресивна й безпідставна, не має стосунку персонально до вас. Так, вона має стосунок до того, що ви зробили, але ж не до вас особисто. Тобто немає сенсу ображатися, а тим паче демонстртивно покидати проєкт. Коли ви це збагнете, то жити і творити стане легше. Потім ви зрозумієте, що також і схвалення вашої роботи також не має стосунку персонально до вас. Так, воно має стосунок до того, що ви зробили, але ж не до вас особисто. Тобто немає сенсу зазнаватися й ростити важку корону на голові.
До речі, а ви знали, що буква “i” у назвах продуктів, іPad, iPod, iPhone тощо означає “Internet”?