Друге видання практичного посібника «Реклама. Конспекти копірайтера» надруковано

Дякуємо всім за терпіння і за те, що ви з нами! Наша мрія стала дійсністю! Пройшовши довгий шлях від збору коштів, розробки макету до друкарського станка, практичний посібник нарешті перетворився у матеріальну річ. Її можна мацати і гортати, чим, сподіваємось, уже незабаром всі ви займетесь.

Завдяки сумлінній та професійній роботі команди Видавничого дому «Києво-Могилянська академія» вийшло друком оновлене і доповнене видання практичного посібника «Реклама. Конспекти копірайтера» Сергія Трухімовича!

Тепер кожен, хто долучився до проекту на платформі Спільнокошт і обрав собі примірник книги в подарунок, отримає свій власний посібник!

А якщо ти не встиг замовити свій посібник через Спільнокошт, замовляй книгу в інтернет-магазині Видавничого дому «Києво-Могилянська академія». Адже завдяки фінансовій підтримці наших партнерів та видавничого дому практичний посібник з’явився у продажу.

Наразі інтернет-магазин Видавничого дому КМА є єдиним місцем, де вам вдасться купити практичний посібник «Реклама. Конеспекти копірайтера».

Між іншим, ми з командою вже відзначили приїзд посібника "Реклама. Конспекти копірайтера" до Льова. Помацали, понюхали, прміряли і залишилися повністю задоволені.

Ви зауважили, що нас стало більше? До нас приєдналася Ірина Мацькова.

У нас, разом з Видавничий дім "Києво-Могилянська академія" є грандіозна ідея. І як завжди всеукраїнського масштабу. Старт на Форум Видавців. Слідкуйте за новинами.

Дякуємо:
  • за світлини Nickita Pechenik
  • за атмосферу CoMMuna на Кольберга, 3-а
Для тих, хто ще вагається, пропонуємо ознайомитись із демо-версією практичного посібника «Реклама. Конспекти копірайтера», аби позбавитись усіх сумнівів, що ця книга вартує того, аби стати настільною.
Інші матеріали