Google+

Різні шкарпетки, приколи і корови, – як відбулась презентація в Одесі

1 квітня, та ще й в Одесі! Така зустріч просто не могла бути рядовою! І дійсно, усе пройшло дуже-дуже позитивно та з сильною енергетикою. Презентація практичного посібника «Реклама. Конспекти копірайтера» відбувалась на базі кафедри маркетингу підприємства та торгівлі Одеської національної академії харчових технологій.

Численна аудиторія майже в сотню людей, однак, дуже активно включилась у проведення вистави-тренінгу і, варто відзначити, що участь у дійстві приймали не лише студенти, а й викладачі кафедри.

Трухімович показав, що вивчення може бути веселим… спеціально на 1 квітня зодягнув яскраві і різні шкарпетки та влаштував виставу-тренінг «Корови не винні» ще емоційнішою і цікавішою. А аудиторія креативному самураю настільки сподобалась, що він подарував колегам з кафедри перше видання практичного посібника.

Нагадуємо, що в оновленому практичному посібнику «Реклама. Конспекти копірайтера» є ще більше корисних знань про основи реклами, які стануть у нагоді активістам, рекламістам, студентам та бізнесменам. І саме зараз українська книга шукає кошти через платформу Спільнокошт.

В українському посібнику зібрані основи реклами у зручній структурованій формі ментальних карт, з прикладами реальних кейсів та цікавими історіями, які роблять засвоєння інформації природнім та захоплюючим. Фондуй книгу на Спільнокошт на 155 гривень і отримуй власний примірник!

Напишіть відгук

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Можна використовувати XHTML теґи та атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>