Якось до психотерапевта прийшов чоловік і поскаржився на свою роботу. Звісно, лікар в першу чергу поцікавився, а в чому ота робота полягає. Чоловік пояснив:
— Цілісінький день я сиджу перед жолобом. По ньому до мене котяться апельсини. Великі апельсини я маю складати в перший ящик, середні — в другий, а дрібні — в третій.
— Та у вас, прошу пана, робота не бий лежачого, — прокоментував почуте лікар.
— На перший погляд так, — погодився чоловік. — Але щомиті мене мучить необхідність робити вибір.
Наприклад, як би ви щодня пили якийсь напій від “Кока-Коли”, то вам знадобилося би дев’ять років, щоб скуштувати кожний з них. Бо “Кока-Кола” свого часу мала 500 різних брендів і 3,500 різних напоїв. Тут окрім традиційної газованки представлені соки, молоко, мінеральна вода, кава, чай та інше питво.
- Створюйте кінцевий продукт разом з покупцем, як “Vans”. “Vans” пропонують створити власний дизайн кедів. За допомогою їхнього онлайн-інструменту для кастомізації людина вибирає стиль, кольори, візерунки, шнурки та інші деталі, щоб створити унікальну пару взуття;
- Персоналізуйте вибір, як “Starbucks”. У “Starbaks” ви обираєте базовий напій, а потім додаєте сиропи, спеції, молоко на свій смак. То ж створюєте свій ідеальний кавовий мікс.
- Супроводжуйте, консультуйте, допомагайте зробити вибір і підтверджуйте, що вибір вдалий як “Мегаоптика”. У “Мегаоптиці” 8 000 оправ для примірки. І знайти свої окуляри допомагає консультантка. Вона враховує форму обличчя, призначення окулярів, кольоровий спектр та інші побажання і ви швидко знаходити те, що пасує вам найліпше.
- Продавайте результат а не складники як “Sephora”. “Sephora” продає не косметику, а make-up. І покупцям легше вибрати готове рішення, аніж підбирати складники для цього рішення.
- Розробляйте інноваційні продукти, які суголосні трендам як “Strateg”. “Strateg” виробляє настільні ігри та творчі набори. З 2022-го року вони запустили напрям патріотичні ігри. Такі як “Ой, у лузі червона калина”, де потрібно вгадати українську пісню з перших слів, «Монополія України», «Все буде Україна», «Доброго вечора, ми з України», «Мегаполія ЗСУ» тощо.
Зробіть процес вибору захопливим, як у Lush. Lush — мережа магазинів косметики ручної роботи, де можна спробувати товари на дотик. Консультанти розповідають історії створення продуктів, дають можливість експериментувати з ними. Покупка перетворюється на цікавий досвід і тому широкий вибір не лякає, а захоплює.