ДІЗНАЙТЕСЯ,
ЩО ЇМ ПОТРІБНО НАСПРАВДІ

Розробка живих ціннісних пропозицій
на основі глибинних інтерв'ю
за методикою Jobs To Be Done

Простий шлях збагнути найважливіше про ваших покупців

Методика глибинного дослідження поведінки споживачів

щоб зрозуміти для чого вони купують наймають на роботу ваш продукт

і розробити ціннісну пропозицію, яка знаходить щирий відгук у покупців

Під капотом Jobs To Be Done
Примітка: Матеріали створено на основі методології JTBD авторів Bob Moesta та Clayton Christensen. Теоретичні знання та практичні навички отримано на курсі Михайла ТраверсеJTBD інтерв’ю — принципи, інструменти та навички”.

JOB

В певних обставинах споживач прагне пройти шлях з точки “А” (так далі жити нестерпно) в точку “Б” (яким я хочу стати).


Ваш продукт є незамінним помічником на цьому шляху, адже виконує конкретну роботу і допомагає досягти змін, які важливі для людини.


Покупка розглядається, як найм на роботу, а людина, вибираючи товар чи послугу, має чітке бачення того, як її життя має стати кращим.

Користь JTBD-досліджень

Усі свої гіпотези ви будуватимете на реальній інформації про свою цільову аудиторію
  • Розвіяти сумніви, віднайти фокус і визначити пріоритети у комунікаціях;

  • Почути думки споживача: "як приймають рішення" і "чому купують";

  • Підсилити драйвери та усунути бар'єри на шляху до покупки.

Етапи JTBD-дослідження

  1. Установчий воркшоп
  2. Project framing
  3. Підбір респондентів
  4. Проведення інтерв’ю
  5. Аналіз інтерв’ю
  6. Формування мотиваційних сегментів
  7. Розробка ціннісної пропозиції
  8. Презентація результатів

Features

Ключові компетенції у нашій роботі, що забезпечують виняткові результати дослідження
Методологія
Розуміння нюансів між артефактами JTBD. Системний підхід до роботи з чітким дотриманням алгоритму дослідження. Залучення ШІ в якості асистента для аналізу та контролю якості
Комунікація
Чіткість та лаконічність у формулюваннях. Вміння пояснити складні речі простими словами. Здатність знаходити необхідні формулювання, які точно передають суть
Критичне мислення
Вміння ставити точні запитання, які виявляють слабкі місця в аналізі. Здатність виявляти хибні припущення та логічні невідповідності. Баланс між увагою до деталей та стратегічним баченням
Проведення інтерв’ю
Вміння створити комфортну атмосферу під час бесіди та увага до деталей у розповідях, що створює умови для глибшого дослідження мотивів і виявлення прихованих патернів поведінки
Аналіз
Вміння структурувати великі обсяги інформації та виявляти неочевидні закономірності. Здатність бачити зв'язки між різними інтерв'ю та виявляти неочевидні закономірності у поведінці
Ціннісна пропозиція
Вміння знаходити емоційно значущі слова і створювати влучні повідомлень, що резонують. Увага до точності формулювань і відповідності до виявлених потреб та цілей дослідження
Відгуки про JTBD
Let’s get the job done
Телефонуйте, або пишіть, щоб отримати консультацію чи докладнішу презентацію методики JTBD

+38 067-862-30-21
Сергій, креативний самурай, Трухімович

Що новенького?