Простий шлях збагнути найважливіше про ваших покупців

Методика глибинного дослідження поведінки споживачів

щоб зрозуміти для чого вони купують наймають на роботу ваш продукт

і розробити ціннісну пропозицію, яка знаходить щирий відгук у покупців

Під капотом Jobs To Be Done
Примітка: Матеріали створено на основі методології JTBD авторів Bob Moesta та Clayton Christensen. Теоретичні знання та практичні навички отримано на курсі Михайла ТраверсеJTBD інтерв’ю — принципи, інструменти та навички”.

JOB

В певних обставинах споживач прагне пройти шлях з точки “А” (так далі жити нестерпно) в точку “Б” (яким я хочу стати).


Ваш продукт є незамінним помічником на цьому шляху, адже виконує конкретну роботу і допомагає досягти змін, які важливі для людини.


Покупка розглядається, як найм на роботу, а людина, вибираючи товар чи послугу, має чітке бачення того, як її життя має стати кращим.

Користь JTBD-досліджень

Усі свої гіпотези ви будуватимете на реальній інформації про свою цільову аудиторію
  • Розвіяти сумніви, віднайти фокус і визначити пріоритети у комунікаціях;

  • Почути думки споживача: "як приймають рішення" і "чому купують";

  • Підсилити драйвери та усунути бар'єри на шляху до покупки.

Етапи JTBD-дослідження

  1. Установчий воркшоп
  2. Project framing
  3. Підбір респондентів
  4. Проведення інтерв’ю
  5. Аналіз інтерв’ю
  6. Формування мотиваційних сегментів
  7. Розробка ціннісної пропозиції
  8. Презентація результатів

Features

Ключові компетенції у нашій роботі, що забезпечують виняткові результати дослідження
  • Методологія
    Розуміння нюансів між артефактами JTBD. Системний підхід до роботи з чітким дотриманням алгоритму дослідження. Залучення ШІ в якості асистента для аналізу та контролю якості
  • Комунікація
    Чіткість та лаконічність у формулюваннях. Вміння пояснити складні речі простими словами. Здатність знаходити необхідні формулювання, які точно передають суть
  • Критичне мислення
    Вміння ставити точні запитання, які виявляють слабкі місця в аналізі. Здатність виявляти хибні припущення та логічні невідповідності. Баланс між увагою до деталей та стратегічним баченням
  • Проведення інтерв’ю
    Вміння створити комфортну атмосферу під час бесіди та увага до деталей у розповідях, що створює умови для глибшого дослідження мотивів і виявлення прихованих патернів поведінки
  • Аналіз
    Вміння структурувати великі обсяги інформації та виявляти неочевидні закономірності. Здатність бачити зв'язки між різними інтерв'ю та виявляти неочевидні закономірності у поведінці
  • Ціннісна пропозиція
    Вміння знаходити емоційно значущі слова і створювати влучні повідомлень, що резонують. Увага до точності формулювань і відповідності до виявлених потреб та цілей дослідження
Відгуки про JTBD
Let’s get the job done
Телефонуйте, або пишіть, щоб отримати консультацію чи докладнішу презентацію методики JTBD

+38 067-862-30-21
Сергій, креативний самурай, Трухімович

Що новенького?