Розробка і ведення корпоративних подкастів

Допомагаємо запускати власні подкасти для брендів, компаній та публічних персон

Розробка і ведення корпоративних подкастів

Допомагаємо запускати власні подкасти для брендів, компаній та публічних персон
Портфоліо
Проєкти, які ми запустили

Корпоративні подкасти

Особливість корпоративного подкасту для бренду чи компанії полягає в тому, що ви самостійно визначаєте усі параметри проєкту, у тому числі редакційну політику, відтак не підлаштовуєтеся під вимоги існуючих платформ.


Формуєте власний унікальний стрім зі своїх подкаст платформ, а не з’являєтеся серед інших проєктів.


Комунікація виглядає більш природно і нативно, ми не змушені робити позначку "реклама" чи "партнерство", бо це наш майданчик, наше джерело інформації, наші думки.

Що вам підходить краще?

Особливості партнерських проєктів та корпоративних подкастів
Партнерські проєкти
  1. Важливо, щоб цінності та бачення партнера співпадали з нашими;
  2. Мають технічну базу та фахівців, чітко напрацьовані алгоритми та взаємодію своєї команди;
  3. Мають свою сформовану аудиторію, напрацьовану на своїх та інших партнерських проєктах, тож можемо залучити інших слухачів;
  4. Чудово підходять для коротких проєктів від 10-ти епізодів;
  5. Розміщають на своїх подкаст-платформах серед інших проєктів, слухач розуміє, що це оплачене партнерство;
  6. Зазвичай один узгоджений наперед формат, експерименти і зміни можливі, втім в межах відносно короткої співпраці навряд чи доцільні;
  7. Доцільніше завершувати розпочату співпрацю без зупинок;
  8. Модератор (ведучий) є людиною, що приходить зовні і наче бере інтерв'ю.
Корпоративні подкасти
  1. Розробка подкасту за замовчуванням опирається на нашу систему цінностей;
  2. Створюємо самі на своїй технічній базі, або ж орендуємо техніку чи студію, можливий варіант на "мінімалках";
  3. Насамперед залучаємо свою аудиторію, зміцнюємо її лояльність;
  4. Краще обирати, коли хочемо розвиток у тривалій перспективі від одного року;
  5. Створюємо власні першоджерела, власні платформи і з'являємоя не серед інших проєктів, а серед інших подкастів;
  6. Гнучкі у різних форматах, більше можливостей для експериментів, пілотів, самі визначаємо редакційну політику та терміни реалізації;
  7. Можемо поставити на паузу і відновити знову;
  8. Модератор (ведучий), хай, навіть і не наш працівник, також виступає як представник компанії і ми разом розкриваємо тему.

Цілі

Навіщо існують корпоративні подкасти
"Подкастом і книгою ми ніколи не охопимо критичну масу населення. Не всі будуть слухати подкасти, не всі будуть читати книги. Але ті, хто слухають подкасти і ті, хто читають книги стануть соціальними адвокатами бренду і захищатимуть його репутацію, якщо цього потребуватиме ситуація".

Наталія Улинець, CEO Perfect PR agency,
Формати
Як подавати інформацію цікаво та різноманітно
Solo
Модератор самостійно роз'яснює одну тему вигляді міні-лекції чи на прикладі кейсу.
Solo
Storytelling
Історія компанії, бренду, певні події в житті представників (декілька серій), легенди, пов'язані з брендом.
Storytelling
Інтерв'ю
Модератор веде бесіду з одним або двома учасниками і розкриває гостя (гостей), або заявлену тему.
Інтерв'ю
Duet
Модератор розгортає бесіду таким чином, що гість стає співведучим відбувається спільне ведення епізоду.
Duet
Моделювання ситуацій
Модератор виступає в ролі клієнта/покупця, або ж відтворює шлях клієнта, а фахівець роз'яснює особливості, спростовує міфи, дає ефективні алгоритми дій, відповідає на заперечення чи сумніви.
Моделювання ситуацій
Консиліум
Декілька вузькопровільних фахівців у супроводі модератора розкривають одну тему і дають чіткі рекомендації (не тільки медицина).
Панельна дискусія
Обговорення важливих питань, які потребують спільних зусиль для їх вирішення.
Освітні проєкти
Корткі цикли (три-п'ять епізодів) що на практичних кейсах розкривають теоретичні знання.
Освітні проєкти
Аудіокниги
Професійна начитка книг (fiction, nonfiction), авторами чи персонажами яких є представники бренду, або сама компанія. Також книжкові проєкти.
Аудіокниги
Книжкові проєкти

Першоджерела і просування подкасту

  • Першоджерело
    Бажано мати сторінку подкасту на корпоративному сайті, де слухач зорієнтується в концепції проєкту і матиме доступ до всіх епізодів (дивіться на прикладі подкастів "Трохи Мович" та "Антарктичний").
  • Майданчики для розміщення подкастів
    Spotify | Apple podcast | YouTube | YouTube Music | Megogo | NV ПОДКАСТИ
  • Власні медійні ресурси
    Про кожний наступний епізод повідомляємо у соціальних мережах компанії
  • Співпраця зі ЗМІ
    Взаємодія із загальними чи профільними онлайн-виданнями для поширення інформації чи створення авторської колонки.

Контент

Який об'єм контенту ми отримуємо з одного епізоду
  • Анос епізоду
    Спот до 60-ти секунд, котрий привертає увагу до епізоду.
  • Повний епізод
    Створюються аудіо та відео версії. Певні теми є актуальними довгий час, то ж число переглядів зростатиме.
  • Короткі уривки
    Нарізка коротких уривків до 60-ти сек для постінгу в соціальних мережах у форматі reels з лінком на основний епізод.
  • Розшифровка епізодів
    Текстова розшифровка епізоду і її розміщення у форматі статті в блозі компанії. Точно доречна для solo формату. Інтерв'ю, або групові бесіди бажано розшифрувати тезисно.
Eтапи співпраці
1
Первинне інтерв'ю щодо цілей, запитів та потреб бренду чи компанії
2
Розробка проєкту подкасту: назва, цілі, концепція, життєвий цикл, команда, частота виходу, технічна частина, кошторис тощо
3

Проєктний менеджмент: створення окремих епізодів, їх трансляція та медійний супровід
+38 067-862-30-21

Медійний партнер

Perfect PR agency

Що новенького?