Портфоліо
Проєкти, які ми запустили

Корпоративні подкасти

Особливість корпоративного подкасту для бренду чи компанії полягає в тому, що ви самостійно визначаєте усі параметри проєкту, у тому числі редакційну політику, відтак не підлаштовуєтеся під вимоги існуючих платформ.


Формуєте власний унікальний стрім зі своїх подкаст платформ, а не з’являєтеся серед інших проєктів.


Комунікація виглядає більш природно і нативно, ми не змушені робити позначку "реклама" чи "партнерство", бо це наш майданчик, наше джерело інформації, наші думки.

Що вам підходить краще?

Особливості партнерських проєктів та корпоративних подкастів
  • Партнерські проєкти
    1. Важливо, щоб цінності та бачення партнера співпадали з нашими;
    2. Мають технічну базу та фахівців, чітко напрацьовані алгоритми та взаємодію своєї команди;
    3. Мають свою сформовану аудиторію, напрацьовану на своїх та інших партнерських проєктах, тож можемо залучити інших слухачів;
    4. Чудово підходять для коротких проєктів від 10-ти епізодів;
    5. Розміщають на своїх подкаст-платформах серед інших проєктів, слухач розуміє, що це оплачене партнерство;
    6. Зазвичай один узгоджений наперед формат, експерименти і зміни можливі, втім в межах відносно короткої співпраці навряд чи доцільні;
    7. Доцільніше завершувати розпочату співпрацю без зупинок;
    8. Модератор (ведучий) є людиною, що приходить зовні і наче бере інтерв'ю.
  • Корпоративні подкасти
    1. Розробка подкасту за замовчуванням опирається на нашу систему цінностей;
    2. Створюємо самі на своїй технічній базі, або ж орендуємо техніку чи студію, можливий варіант на "мінімалках";
    3. Насамперед залучаємо свою аудиторію, зміцнюємо її лояльність;
    4. Краще обирати, коли хочемо розвиток у тривалій перспективі від одного року;
    5. Створюємо власні першоджерела, власні платформи і з'являємоя не серед інших проєктів, а серед інших подкастів;
    6. Гнучкі у різних форматах, більше можливостей для експериментів, пілотів, самі визначаємо редакційну політику та терміни реалізації;
    7. Можемо поставити на паузу і відновити знову;
    8. Модератор (ведучий), хай, навіть і не наш працівник, також виступає як представник компанії і ми разом розкриваємо тему.

Цілі

Навіщо існують корпоративні подкасти
"Подкастом і книгою ми ніколи не охопимо критичну масу населення. Не всі будуть слухати подкасти, не всі будуть читати книги. Але ті, хто слухають подкасти і ті, хто читають книги стануть соціальними адвокатами бренду і захищатимуть його репутацію, якщо цього потребуватиме ситуація".

Наталія Улинець, CEO Perfect PR agency,
Дивитися епізод: "Репутацію на хліб намажеш"
Формати
Як подавати інформацію цікаво та різноманітно
Solo
Модератор самостійно роз'яснює одну тему вигляді міні-лекції чи на прикладі кейсу.
Solo
Storytelling
Історія компанії, бренду, певні події в житті представників (декілька серій), легенди, пов'язані з брендом.
Storytelling
Інтерв'ю
Модератор веде бесіду з одним або двома учасниками і розкриває гостя (гостей), або заявлену тему.
Інтерв'ю
Duet
Модератор розгортає бесіду таким чином, що гість стає співведучим відбувається спільне ведення епізоду.
Duet
Моделювання ситуацій
Модератор виступає в ролі клієнта/покупця, або ж відтворює шлях клієнта, а фахівець роз'яснює особливості, спростовує міфи, дає ефективні алгоритми дій, відповідає на заперечення чи сумніви.
Моделювання ситуацій
Консиліум
Декілька вузькопровільних фахівців у супроводі модератора розкривають одну тему і дають чіткі рекомендації (не тільки медицина).
Освітні проєкти
Корткі цикли (три-п'ять епізодів) що на практичних кейсах розкривають теоретичні знання.
Освітні проєкти
Аудіокниги
Професійна начитка книг (fiction, nonfiction), авторами чи персонажами яких є представники бренду, або сама компанія. Також книжкові проєкти.
Аудіокниги
Книжкові проєкти

Першоджерела і просування подкасту

  • Першоджерело
    Бажано мати сторінку подкасту на корпоративному сайті, де слухач зорієнтується в концепції проєкту і матиме доступ до всіх епізодів (дивіться на прикладі подкастів "Трохи Мович" та "Антарктичний").
  • Майданчики для розміщення подкастів
    Spotify | Apple podcast | YouTube | YouTube Music | Megogo | NV ПОДКАСТИ
  • Власні медійні ресурси
    Про кожний наступний епізод повідомляємо у соціальних мережах компанії
  • Співпраця зі ЗМІ
    Взаємодія із загальними чи профільними онлайн-виданнями для поширення інформації чи створення авторської колонки.

Контент

Який об'єм контенту ми отримуємо з одного епізоду
  • Анос епізоду
    Спот до 60-ти секунд, котрий привертає увагу до епізоду.
  • Повний епізод
    Створюються аудіо та відео версії. Певні теми є актуальними довгий час, то ж число переглядів зростатиме.
  • Короткі уривки
    Нарізка коротких уривків до 60-ти сек для постінгу в соціальних мережах у форматі reels з лінком на основний епізод.
  • Розшифровка епізодів
    Текстова розшифровка епізоду і її розміщення у форматі статті в блозі компанії. Точно доречна для solo формату. Інтерв'ю, або групові бесіди бажано розшифрувати тезисно.
Eтапи співпраці
Первинне інтерв'ю щодо цілей, запитів та потреб бренду чи компанії
Розробка проєкту подкасту: назва, цілі, концепція, життєвий цикл, команда, частота виходу, технічна частина, кошторис тощо

Проєктний менеджмент: створення окремих епізодів, їх трансляція та медійний супровід
+38 067-862-30-21

Медійний партнер

Perfect PR agency

Що новенького?