Художні фільми для рекламників

«Дякую вам за паління» (Thank You for Smoking)

Американський кінофільм 2005 року режисера Джейсона Райтмана. «Не палю – а вам раджу» – девіз головного героя кінострічки. Поки мільйони курців по всьому світу щиро вірять в те, що згубна пристрасть – їхній особистий вибір, такі люди, як Нік Нейлор просто дуже добре роблять свою роботу.
99 франків

Письменник Фредерік Бегбедер зі свого досвіду на 100% знає маркетингову кухню зсередини, а все завдяки роботі у великому рекламному агентстві, яку він благополучно втратив, випустивши у світ свій гучний роман «99 франків».
Сімейка Джонсів (The Joneses)

Це справжня знахідка для рекламників. Тут можна знайти все: від вдалого зображення селф-маркетингу до продакт-плейсменту. За сюжетом типова американська сімейка переїжджає в невелике містечко. Тут ці ідеальні люди моментально знаходять нових друзів і навіть шанувальників.
Хенкок (Hancock)

Майже супергеройське кіно може стати відмінним прикладом того, як вчасно помічений потенціал і добре продумана піар-стратегія можуть продати продукт з невдалою репутацією. Історія про Хенкока- пияку та безробітного.
Чого хочуть жінки (What Women Want)

Популярна комедія не лише про любов, а ще й про рекламу. Адже історія розвивається, коли успішний маркетолог Нік випадково здійснює мрію будь-якого представника своєї індустрії. Герой починає чути думки жінок, а значить – проникає в голову представникам своєї цільової аудиторії.
Generation П

Скандальний роман Пелевіна часто порівнюють з «99 франками» Бегбедера. І у них дійсно чимало спільного. Додатково в картині, яка прагне показати іншу сторону реклами, можна побачити те, як працюють (або не працюють) західні правила в умовах пострадянської рекламної індустрії.
Сироп

Історія про молодого рекламника, який не збирається все життя працювати на інших. У нього вже є геніальна ідея, яка обов’язково зробить його мільйонером – як креативно розрекламувати та продати новий напій.
comments powered by HyperComments
Інші матеріали