Batman vs SupermanВ інфографіці вказано кількість ребрендінгів, дохід від продажу супутніх товарів і дохід від виходу фільмів.
З інфографіки слідує:
- Бетмен був ребрендований частіше за Супермена – 31 раз до 25.
- Уявіть собі потужність обох брендів, якщо Бетмен має понад 13 мільйонів фанатів на Фейсбук, а Супермен – більше 7 мільйонів.
- Бетмен перевищує Супермена за кількістю мемів майже в два рази, кількість пошукових запитів у Бетмена також більша – 3.5 мільйона проти 1.5 мільйона.
- Сукупний дохід екранізацій історій про кожного із коміксових героїв: понад 3 мільярди фунтів у Бетмена та понад 1,2 мільярди в Супермена.
- При цьому, сувенірна та інша продукція від імені Бетмена принесла виробникам 349 мільйонів фунтів. Супермен тут теж відстає, адже заробив на сувенірах лише 195 мільйонів фунтів.
- Але от трейлер про Супермена на YouTube дивилися більше глядачів.
У підсумку, переможцем виявився Бетмен, дев’ять очок проти чотирьох