Хто ж перемагає по маркетингу: Бетмен чи Супермен?

Перед виходом фільму «Бетмен проти Супермена: На зорі справедливості» AddMustard зібрали інформацію щодо маркетингових даних кожного супергероя.
Batman vs Superman

В інфографіці вказано кількість ребрендінгів, дохід від продажу супутніх товарів і дохід від виходу фільмів.

З інфографіки слідує:
  • Бетмен був ребрендований частіше за Супермена – 31 раз до 25.

  • Уявіть собі потужність обох брендів, якщо Бетмен має понад 13 мільйонів фанатів на Фейсбук, а Супермен – більше 7 мільйонів.

  • Бетмен перевищує Супермена за кількістю мемів майже в два рази, кількість пошукових запитів у Бетмена також більша – 3.5 мільйона проти 1.5 мільйона.

  • Сукупний дохід екранізацій історій про кожного із коміксових героїв: понад 3 мільярди фунтів у Бетмена та понад 1,2 мільярди в Супермена.

  • При цьому, сувенірна та інша продукція від імені Бетмена принесла виробникам 349 мільйонів фунтів. Супермен тут теж відстає, адже заробив на сувенірах лише 195 мільйонів фунтів.

  • Але от трейлер про Супермена на YouTube дивилися більше глядачів.

У підсумку, переможцем виявився Бетмен, дев’ять очок проти чотирьох

comments powered by HyperComments
Інші матеріали