Google+

Актуальні слова або як зрозуміти рекламіста

Кожен, хто працює у сфері медіакомунікацій, має володіти базовим словничком професійних термінів. Через те, що нові терміни виникають ледве не щодня, пропонуємо свіжу добірку корисних слів. Це словник відображає не лише професійну лексику, а ще й свіжі тренди, адже певні явища/процеси/маркетингові технології стають миттєво популярними і, зазвичай, мають свою цікаву назву.12910655_1082006138505136_2004206964_n

Бренд-журналістика (корпоративна журналістика, журналістика брендів) – сукупність видів діяльності з планування, створення, поширення і просування контенту, в якій беруть участь співробітники комерційних і некомерційних компаній. Журналістика, по суті своїй переслідує комерційні інтереси відповідної компанії. Термін набув популярності після того, як все більше і більше компаній стали створювати власні ЗМІ для формування лояльної аудиторії і створення прямих безпосередніх контактів з нею.

Залучення (engagement) – ступінь уваги, яку приділяє користувач того чи іншого інформаційного продукту. Залучення дозволяє зрозуміти, наскільки цікава конкретна стаття, затребувана та чи інша тема, зручний формат. З розвитком систем аналізу поведінки користувача все більше технологічних компаній і редакцій намагаються вивести свої формули, які дозволяє оцінювати ефективність публікацій саме з точки зору залучення.

Геймифікація – використання ігрових механік для посилення залучення користувача в ту чи іншу історію. У більш широкому сенсі – використання ігор в журналістиці та рекламі. До ігрових механік зазвичай відносять: нелінійний виклад сюжету, можливість впливати на результат історії, заохочення за ті чи інші дії, таблиця рекордів і інші.

Мілленіал – молода людина 18-33 років (1982-1997 роки народження), дорослішання якої припало на серйозні зміни в способах виробництва і споживання інформації. Тому ставлення до інформації у мілленіалів серйозно відрізняється від більш вікової аудиторії. Як привернути увагу (і гаманець) мілленіала – стає однією з найскладніших завдань для видавців, креативників та рекламістів.

Нативна реклама (брендований контент, спонсорований контент, “природна реклама”) – Реклама, в підготовці якої беруть участь штатні співробітники редакції. Зазвичай являє собою статтю, фоторепортаж або відеоролик, який за винятком позначок “на правах реклами” мало чим відрізняється від основного редакційного контенту. Такі матеріали складніше пропустити, ніж традиційні рекламні формати, вони часто бувають більш високої якості (так як в підготовці беруть участь журналісти). В результаті нативну рекламу називають одним з найбільш швидкозростаючих способів реклами, а деякі ЗМІ (наприклад, Buzzfeed) практично цілком відмовляються від інших рекламних форматів.

Програматики (programmatic ads) – спосіб автоматизації продажів реклами на різних майданчиках для різних націлених аудиторій. Власник майданчика задає параметри своєї аудиторії і налаштовує скрипт на прийом певних рекламних повідомлень, а рекламодавець описує потрібну йому аудиторію і виділяє певний бюджет. Після цього між собою спілкуються тільки скрипти.

Хештег – ключове слово, за яким можна шукати всю добірку користувацького контенту з певної теми або здійснювати моніторинг певної події. Використовується в сервісі мікроблогів Twitter і в соціальній мережі Instagram. На початку хештегу обов’язково стоїть символ #.

Напишіть відгук

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Можна використовувати XHTML теґи та атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>