Хто ваша цільова аудиторія №1?

Перевірте, чи ви справді знаєте відповідь на це запитання. Прочитайте, принаймні, перший абзац. Ми не будемо довгими вступами тягнути кота за яйця й одразу скажемо…

Байдуже, про що йдеться: компанія, громадська організація, політична партія, державна структура, ситуативний проект...

Для будь-якої корпоративної структури
цільова аудиторія №1 – власний колектив
Обіцяйте золоті гори, молочні ріки, медові береги у ваших рекламних проспектах. Закликайте купувати прямо зараз, бо limited edition. Привертайте увагу додатковими цінностями.

І це все намарно, якщо пан П. тупо не бере слухавку і не відповідає на вхідні дзвінки. Чи пані Х. феєрично хамить відвідувачам.

Чому вони так роблять? Давайте поглянемо на одну із можливих класифікацій персоналу.
1
Істинно віддані (34%)
Люди, які люблять свою роботу, свою професію, з високим рівнем самодисципліни та самомотивації. Знаходяться на своєму місці. Відчувають гордість за свою фірму, підтримують її політику. Залишаються з фірмою та працюють якісно і в часи підйому, і в часи спаду.
2
Ті, що піддаються (8%)
Схожі на перших, але через рік-два покинуть компанію, і скоріше за сімейними обставинами.
3
Загнані в кут (31%).
Вони ненавидять свою роботу і хотіли б піти, але їх стримують фінансові проблеми або страх, що не знайдуть нової роботи.
4
Готові піти в будь-який момент (27%).
Працюють абияк, готові піти геть при будь-якій нагоді.
Мати Василева! Що ж це виходить? 66% людей зі сумнівною мотивацією?

А можливо й більше, бо розумний дядько Парето якось довів, що 20% зусиль дають 80% результату. Тобто 20% ваших працівників дають 80% результату.

Проте не все так погано. Просто у своїх планах на майбутнє подумайте про:
  1. Внутрішній PR.
  2. Teambuilding.
Інші матеріали