А з цього етапу потрібно починати роботу над розсилкою. На редакційну пошту ЗМІ щоденно приходять сотні новин, прес-релізів, анонсів та спаму. Якщо не хочеш, аби твоя розсилка загубилась десь серед іншої кореспонденції, тобі необхідна правильна назва.
Ти можеш знайти власний спосіб зацікавити журналіста клікнути на лист, тут немає чіткого правила, хіба що кілька порад. Познач у темі листа статус своєї інформації, наприклад, напиши, що це новина, або відео, або фоторепортаж. І далі необхідно добре попрацювати і обрати цікавий заголовок. Витрати зайву хвилинку на це завдання, аби вигадати дійсно влучний меседж.
Заголовки мають бути такими, як в інформаційних онлайн агенціях. Тобто, один чіткий меседж про те, що щось відбулось або відбудеться. Метафори, художні прийоми та загадкові неоднозначні словосполучення використай для чогось іншого.