Поради: як написати прес-реліз, який поставлять усі ЗМІ?

Частина друга
У попередній публікації ми розкрили частину таємниць успішного прес-релізу. Пропустив? Читай першу частину тут. І продовжуємо розкривати секрети:
4
Мультимедійність
У наш час телеканали мають сайти із текстовими новинами, газети мають власні канали на YouTube, а інформаційні агенції запускають онлайн-радіо. Ми маємо вдовольнити усі ці потреби, тому прес-реліз має бути мультимедійним. Усе, що тільки може знадобитись журналісту (текст, фото, відео, інфографіка) має бути у цьому релізі.
5
Влучний коментар
Дуже імовірно, що журналісти візьмуть твою новину, але приберуть звідусіль згадку назви компанії, про яку йдеться. У такому випадку тебе врятує коментар! Коментар представника компанії має бути коротким і влучним, щоб його не можна було вирізати з тексту, щоб на ньому тримався каркас. Тоді редактор змушений буде лишити цей коментар та через статус спікера вказати назву компанії, або якісь інші важливі відомості.
6
Назва прес-релізу
А з цього етапу потрібно починати роботу над розсилкою. На редакційну пошту ЗМІ щоденно приходять сотні новин, прес-релізів, анонсів та спаму. Якщо не хочеш, аби твоя розсилка загубилась десь серед іншої кореспонденції, тобі необхідна правильна назва.

Ти можеш знайти власний спосіб зацікавити журналіста клікнути на лист, тут немає чіткого правила, хіба що кілька порад. Познач у темі листа статус своєї інформації, наприклад, напиши, що це новина, або відео, або фоторепортаж. І далі необхідно добре попрацювати і обрати цікавий заголовок. Витрати зайву хвилинку на це завдання, аби вигадати дійсно влучний меседж.

Заголовки мають бути такими, як в інформаційних онлайн агенціях. Тобто, один чіткий меседж про те, що щось відбулось або відбудеться. Метафори, художні прийоми та загадкові неоднозначні словосполучення використай для чогось іншого.
6
Журналісти люблять ексклюзив
Подаруй їм унікальну історію, нову нерозвідану тему, цікавого спікера, експертне інтерв’ю. Запропонуй уже готовий матеріал або напрацювання якомусь авторитетному профільному або масовому ЗМІ на правах ексклюзиву. Цей матеріал має бути якісним і знаковим, а тема – важливою для усієї галузі або цілої країни. Якщо ти все зробив правильно, редакція буде тобі вдячна, а інші ЗМІ кинуться передруковувати цю інформаційну бомбу.
Основи реклами і дуже багато корисних порад читай у практичному посібнику «Реклама. Конспекти копірайтера».

Підтримуй книгу через Спільнокошт! Заходь на сторінку проекту, аби ознайомитись із подарунками, які ми приготували для тих, хто фондує видання!
comments powered by HyperComments
Інші матеріали