Реклама як управління цільовою аудиторією
Частина друга
Продовжуємо розкривати секрети основ реклами. Першу частину блоку про управління цільовою аудиторією читай тут.
Продовжуючи тему, варто зазначити, що є ще одна комбінація. Першу дивись в попередній частині блоку.

Замість компанії поставте себе і уявіть свою цільову аудиторію. Ви ж напевно себе рекламуєте?
Слід взяти до уваги, що ми живемо у суспільстві і є частиною суперсистеми, наче автономні елементи великого механізму. Тому кожна окрема ланка комунікації, разом з іншими ланками (поряд з вами ж хтось теж рекламується) утворюють так званий модуль комунікації, котрий в свою чергу є також об’єктом управління.
І ним хтось управляє. Хто? Державні органи. Освітні заклади. Міжнародний валютний фонд та інші люди чи групи людей. Отже, як бачите, нами хтось управляє і ми кимсь управляємо. Десь ми керівники, а десь — підлеглі. І навіть може трапитися так, що людиною управляють її звички, стереотипи, упередження. Але це вже інша тема.

Взагалі, слід розуміти, що будь-які процеси: економічні, політичні, суспільні є керованими. Тому твердження на зразок: «Курс долара зріс чи опустився» аж ніяк не відповідають дійсності, тому що дії певних установ призводять до того, що він зростає чи опускається – наприклад те, чи виходить Нацбанк на міжбанківські торги чи ні, впливає на ціну валюти. А отже, відбувається управління курсом валют. Свідоме чи не свідоме, то вже інше питання – головне, що управління має місце.

Що важливо розуміти?

Управління буває структурним і безструктурним.


Структурне управління.

Тут мова йде про певну чітку структуру (вертикальну чи горизонтальну), яка передбачає безпосередній контакт між її членами (усний, письмовий, телефонний), за посередництвом котрої відбувається, зокрема, обмін інформацією та ресурсами і загалом управління тим чи іншим процесом.

Про безструктурне управління та його особливості поговоримо в наступній статті з цієї теми. Слідкуйте за оновленнями!
А ще більше корисних схем та комплексних знань з основ реклами дивись у практичному посібнику «Реклама. Конспекти копірайтера» від Сергія Трухімовича.

Слідкуй за Всеукраїнською презентацією книги, аби потрапити на зустріч у своєму місті.

Фондуй видання книги через Спільнокошт на 155 гривень, аби отримати власний примірник практичного посібника «Реклама. Конспекти копірайтера».