В основі маніпулятивного управління лежить принцип конкурентності з ідеологією «divide et impera», розділяй і володарюй.
В основі відкритого — принцип колегіальності з ідеологією «створюй і об’єднуй».
І як ви думаєте, хто вирішує
яким буде управління?
Реклама — лише інструмент, котрий використовуємо ми. І ми вирішуємо якою їй бути: маніпулятивною чи відкритою.
І окремо взятий приклад маніпулятивної рекламної кампанії аж ніяк не свідчить, що такою є реклама загалом, як явище у суспільстві, так само як і дорожньо-транспортна пригода з летальним наслідком зовсім не означає, що автомобіль — однозначне зло.
А ще більше цікавих та повчальних історій, корисних схем та комплексних знань з основ реклами дивись у практичному посібнику «Реклама. Конспекти копірайтера» від Сергія Трухімовича.
Слідкуй за Всеукраїнською презентацією книги, аби потрапити на зустріч у своєму місті.
Фондуй видання книги через Спільнокошт на 155 гривень, аби отримати власний примірник практичного посібника «Реклама. Конспекти копірайтера».