Реклама як управління цільовою аудиторією
Частина четверта
Продовжуємо розкривати секрети основ реклами. Про управління цільовою аудиторією читай тут.  Блок про структурне управління ЦА вивчай за посиланням. А цікаву та повчальну історію, яка розповість про суть безструктурного управління читай тут.
Ти вже знаєш, читаче, що управління цільовою аудиторією ділиться на структурне і безструктурне за своєю стратегією.

А от тактика передбачає два види управління: маніпулятивне і відкрите.
В основі маніпулятивного управління лежить принцип конкурентності з ідеологією «divide et impera», розділяй і володарюй.

В основі відкритого — принцип колегіальності з ідеологією «створюй і об’єднуй».

І як ви думаєте, хто вирішує

яким буде управління?


Реклама — лише інструмент, котрий використовуємо ми. І ми вирішуємо якою їй бути: маніпулятивною чи відкритою.

І окремо взятий приклад маніпулятивної рекламної кампанії аж ніяк не свідчить, що такою є реклама загалом, як явище у суспільстві, так само як і дорожньо-транспортна пригода з летальним наслідком зовсім не означає, що автомобіль — однозначне зло.

А ще більше цікавих та повчальних історій, корисних схем та комплексних знань з основ реклами дивись у практичному посібнику «Реклама. Конспекти копірайтера» від Сергія Трухімовича.

Слідкуй за Всеукраїнською презентацією книги, аби потрапити на зустріч у своєму місті.
Фондуй видання книги через Спільнокошт на 155 гривень, аби отримати власний примірник практичного посібника «Реклама. Конспекти копірайтера».