ДЕКІЛЬКА LIFEHACK ВІД ТРУХІМОВИЧА
- Січ
- 22
- Автор Сергій Трухімович
- Опубліковано в БЛОҐОТЕКА, СТАТТІ
Не факт, що воно вам поможе. По одній простій причині. Бо ви не Трухімович. Втім, завжди цікаво подивитися, а чим там займається він/вона/воно і що йому/їй/йому допомагає ефективно використовувати про**рати свій невідновний ресурс – життя.
Тут описані деякі дії, котрі додають комфорту у щоденному бутті однієї людини. Теоретично все написане підходить і вам. Та практично слід відчути…
- Ходити пішки. Це дуже давня креативна методика. Вона успішно практикувалася ще древніми римлянами. Вони, запрошуючи до перемовин, так і казали: «Обговоримо це під час прогулянки» та йшли собі гуляти. Трухімович натомість говорить: «Йшов на роботу і прийшов до висновку».
Під час ходьби уся ваша біосистема, в тому числі і думки, здобувають потрібної динаміки руху, що сприяє обмірковуванню та генерації вдалих рішень. Якщо їздите на роботу автівкою чи громадським транспортом, просто виходьте на одну зупинку раніше, а далі пішки. І ще – немає поганої погоди, є погано зодягнути людина.
На завершення розділу ще один факт. Микола Гоголь мав два столи – один, на якому писав сидячи – інший для писання стоячи. Дуже крутий lifehack для нашого сучасного офісного існування. - Писати від руки. Варто робити це час від часу. Просто закрити комп’ютер і писати: планувати, творити, вигадувати. Повірте, воздасться. Докладно зупинятися немає сенсу, оскільки про це є окрема стаття «З ручкою в руках».
- Використовувати ментальну карту. Ментальна карта єдиний на сьогоднішній день інструмент, котрий візуалізує мислення і дозволяє швидко опрацювати наявну інформацію та створювати нову. Окрім того, щоразу, коли ви створюєте чергову карту – ви тренуєте своє мислення і в перспективі ви здобуваєте стратегічний тип мислення. Як казав Серхіо Займан: «Міркуй глобально – дій на місцях».
- Переспати з цим. Технічні завдання, брифи, запити, пропозиції, проектування, генерація ідей: усе, що поступає у наш мозок, мусить засвоїтися. Нам важливо:
• звикнути до нового;
• зняти когнітивні дисонанси;
• інтегрувати нове в уже існуюче;
• трансформувати існуюче в щось відмінне від попереднього;
• опрацювати варіанти подальшого розвитку.
Адже для того, що зробити нове – потрібно забути старе. Тож дайте собі на це час – бажано через ніч. Вночі ми «виключаємося», а зранку система перезавантажується і видає свіжі – актуальні пропозиції. Недаремно у перебігу творчого процесу виділяють інкубаційний період та рекомендують відволіктися від того, чим займаєшся на певний період часу. - Було щось п’яте, про що хотілося сказати, але я забув.
Ну, та менше з тим. Буду вдячним, якщо доповните цю публікацію своїми коментарями зі своїми lifehack, бо це дуже цікаво обмінюватися досвідом чи знаннями.
Корисне чтиво від CRESPO:
Категорії
- БЛОҐОТЕКА
- Конструктивная беззаботность
- Копірайтер. Нормальна анатомія
- НОВИНИ
- СТАТТІ
- Ще 1001 оповідка
Останні публікації
- Фільми для рекламників
- Легендарний посібник-мандрівник повернувся до Львова
- Хмельничани взяли участь у тренінгу Трухімовича «Корови не винні»
- Посібник «Реклама. Конспекти копірайтера» вирушив у всеукраїнську мандрівку
- 17 вересня відправляємо посібник у всеукраїнську мандрівку
Останні коментарі
- Влад до Креатив – наше все або битва між двома офісними будівлями
- Володимир до Фільми для рекламників
- Сергій Трухімович до Оповідь сімдесят третя, у котрій виявляється, що параноя подруга не тільки розвідника, а й селянина
- aweqwe до Оповідь сімдесят третя, у котрій виявляється, що параноя подруга не тільки розвідника, а й селянина
- Nata до Коворкінги України – дослідження Трухімовича
Архіви
хмаринка теґів
6 кольорів
bookcrossing
communa
true colors
Алєкс Конічіва
Вчитися писати
Гроші
Конструктивная беззаботность
Копірайтер
Копірайтер Нормальна анатомія
Копірайтинг
Креативне мислення
Маркетинг
Мета
Опрацювання інформації
Парадокси
Позиціонування
Практична вправа
Приклади креативних рішень
Реклама
Самовдосконалення
Самопізнання
Самореалізація
Самоусвідомлення
Сергій Трухімович
Стати копірайтером
Стереотипи
Стратегія
Творчість
Трухімович
Управління
Цільова аудиторія
Шахразада
відео
книга
конспекти копірайтера
корови не винні
креатив
мандри книги
поради
проект
спільнокошт
торба креативу
тренінг
фондування